زاهدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق گاز مایع از بازارچه مرزی پیشین به کشور پاکستان ، اقدامات درخصوص بررسی موضوع در دستور کار مأمورین انتظامی قرار گرفت که در این راستا تعداد ۳ دستگاه تریلی با ۸۴ هزار و ۲۱۰ لیتر گاز مایع مشکوک به قاچاق توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده تحویل تعزیرات حکومتی ایرانشهر شد.

کشف ۸۴ هزار لیتر گاز مایع قاچاق در ایرانشهر

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق گاز مایع از بازارچه مرزی پیشین به کشور پاکستان ، اقدامات درخصوص بررسی موضوع در دستور کار مأمورین انتظامی قرار گرفت که در این راستا تعداد ۳ دستگاه تریلی با ۸۴ هزار و ۲۱۰ لیتر گاز مایع مشکوک به قاچاق توقیف و ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده تحویل تعزیرات حکومتی ایرانشهر شد.

محمد حسین اشرفی بیان نمود: در ادامه با شروع بررسی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ، متهمین احضار که در اظهارات خود مبدأ بارگیری سوخت های مکشوفه را بندرعباس و مقصد را کشور پاکستان اعلام نمودند.

وی افزود : شعبه رسیدگی کننده با توجه به استفاده قاچاقچیان از اسناد مجعول و همچنین انجام شگردهای مختلف جهت حمل کالای قاچاق و براساس اقرار متهمین، تخلف را وارد دانسته و علاوه بر ضبط کالا ، متهمین را جمعاً به میزان ۲ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

اشرفی اضافه نمود: در ماه گذشته نیز اشخاصی که با شگرد های پیچیده قصد انتقال غیر مجازگاز مایع از استان البرز به مقصد کشور افغانستان را داشتند با اقدامات به موقع این اداره کل در نزدیکی مرز در محدوده شهرستان هیرمند شناسایی و دستگیر شدند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.