آمل- سفیر کره جنوبی در تهران گفت: می‌خواهیم به‌ زودی فعالان اقتصادی کره جنوبی را به ایران دعوت کنیم تا باعث افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و کره جنوبی شوند.

حجم مبادلات تجاری ایران و کره جنوبی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، کیم سئونگ هو سفیر کره جنوبی در رأس هیأت اقتصادی به همراه مسؤولان استانی از پروژه‌های کشاورزی و واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید کرد.

سفر سفیر کره جنوبی در تهران و هیأت همراه اقتصادی و تجاری به مازندران سه روزه بود که علاوه بر دیدار با استاندار مازندران و تجار اتاق بازرگانی از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی شهرستان آمل از نزدیک بازدید کرد.

بزرگ‌ترین واحد صادراتی و تولید گل و گیاهان زینتی کشت بدون خاک(هیدروپونیک) و واحد صنعتی تولیدی و صادراتی ادوات کشاورزی آمل مورد مشاهده هیأت خارجی قرار گرفت.

سفیر کره جنوبی در تهران در حاشیه سفر به آمل با اعلام اینکه مازندران از استان‌های خوب مازندران است، اظهار کرد: شرایط آب و هوایی خوب مازندران باعث ایجاد توانمندی‌ها شده است.

کیم سئونگ هو افزود: مازندران با دارا بودن واحدهای تولیدی فعال با حضور مطلوب بخش خصوصی زمینه‌ساز پایه‌گذاری همکاری‌های دوجانبه خواهد بود تا ارتباط دوسویه ایران و کره جنوبی حاصل شود.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم به زودی فعالان اقتصادی کره جنوبی را به ایران دعوت کرده تا باعث افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و کره جنوبی شوند، گفت: برای ایجاد تعامل بیشتر بین ایران و کره‌جنوبی شرایط فراهم می‌َشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران نیز اظهار کرد: سفر سفیر کره جنوبی به مازندران از اهمیت بسیاری برخوردار است تا شاهد آغاز افق‌های جدید افزایش همکاری بین مازندران با کشورهای آسیای شرقی و جنوب شرق آسیا باشیم.

حسن خیریانپور افزود: مازندران با در اختیار داشتن آمادگی فراوان علاقه‌مند توسعه زمینه‌های همکاری در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، آبزیان و خدمات ITC با کشور کره جنوبی است.

وی با اعلام آمادگی پذیرش همکاری‌های متقابل کره برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران، گفت: امید داریم تا در آینده نزدیک با ایجاد همکاری‌های متقابل شاهد رشد و توسعه بیش از پیش باشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.