بندرگز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه فرمانداران در طی یک دوره ۴ ساله ارزیابی می‌شوند؛ گفت: روند تغییرات ادامه دارد و از همه ظرفیت‌های استانی استفاده می‌شود.

روند تغییر فرمانداران در استان گلستان ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در مراسم معرفی سرپرست فرمانداری بندرگز اظهار داشت: تغییر و تحولات جزء ذات دستگاه‌های اداری و اجرایی به ویژه حوزه سیاسی وزارت کشور است.

وی با بیان اینکه فرمانداران در طی یک دوره ۴ ساله ارزیابی می‌شوند؛ افزود: روند تغییرات ادامه دارد و از همه ظرفیت‌های استانی استفاده می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: با هماهنگی و تعامل با مجمع نمایندگان استان، از جوانان شایسته و توانمند در مسئولیت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: انتظار ما از فرمانداران جدید این است که در مسیر توسعه، ایجاد اشتغال و جذب سرمایه تلاش کنند.

رامین نورقلی پور با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف نظام افزایش قدرت اقتصادی و افزایش رفاه برای مردم است؛ افزود: فرمانداران باید فارغ از اعتبارات دولتی به دنبال جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشند تا توسعه منطقه‌ای و استانی شکل بگیرد.

در پایان این مراسم حسین احمدی با حکم استاندار گلستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز معرفی و از زحمات علی اصغر میرزایی تقدیر شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.