کرمانشاه – هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به تازگی وعده تغییراتی در تیم مدیران استان را داده است.

زلزله تغییر مدیران استان کرمانشاه چند ریشتری خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه چند هفته ای بیشتر نیست که مسئولیت استانداری کرمانشاه را بر عهده گرفته است. این استاندار جدید که پیش از این در استان لرستان در جایگاه مدیریت ارشد این استان قرار داشت، حالا مدتی است که فعالیت خود را در کرمانشاه آغاز کرده است.

ورود هر مدیر جدید تغییراتی را در سطح مدیران پایین دستی به دنبال خواهد داشت؛ از زمان ورود بازوند نیز انتظارها برای ایجاد تغییراتی در سطح مدیران پایینی وجود داشت که البته این تغییرات با انتصاب مدیرکل حوزه استاندار استارت خورد. بهرام نژاد که او نیز در استانداری لرستان حضورداشت، حالا مدتی است که به عنوان مدیر کل حوزه استاندار کرمانشاه فعالیت می کند.

با این وجود اما انتصاب بهرام نژاد مهم ترین تغییری بوده که بازوند تا به اینجای کار در سطح مدیران انجام داده است. البته تازه ترین صحبت های بازوند نیز در خصوص تغییرات در سطح مدیران حاکی از آن است که استاندار کرمانشاه از این به بعد برنامه دارد تا چینش مدیران را آنطور که مدنظر خودش است انجام دهد و میراث رازانی استاندار سابق را در چینش مدیران اصلاح کند.

بازوند امروز چهارشنبه در نشست خبری که پیرامون زلزله برگزار شده بود، گفت: تغییرات درتیم مدیریتی استان قطعی است.

این سخنان بازوند در شرایطی که مدیران آزمون های مهمی را در روزها و هفته های اخیر پس از حضور بازوند در استانداری کرمانشاه گذرانده اند، قابل پیش بینی بود. آزمون هایی که مدیریت کردن بحران پیش آمده  پس از زلزله اخیر، مهم ترین آن ها بود.

حال که بازوند از قطعی بودن تغییرات صحبت کرده باید منتظر یک زلزله در تغییر مدیران استان کرمانشاه باشیم. زلزله ای که با توجه به برخی از ضعف ها در رسیدگی پس از زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه، به نظر می رسد که ریشتری بالا داشته باشد.

هر چند که زلزله واقعی اخیر ویرانی را دنبال داشت، اما اگر بازوند در تغییرات احتمالی خود در تیم مدیریتی استان، ضعف عملکرد مدیران را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد، زلزله تغییر مدیران، سازنده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.