صدرنشین رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس در هفته چهاردهم این مسابقات به مصاف ساوتهمپتون رفت و این تیم را از پیش روی برداشت.

منچستر سیتی دقیقه ۹۶ از سد ساوتهمپتون گذشت/ محمد صلاح ستاره بی همتای لیورپول

به گزارش قدس آنلاین، هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ روز چهارشنبه با برگزاری دیدار تیم های منچستر سیتی و ساوتهمپتون در ورزشگاه اتحاد ادامه یافت که در پایان شاگردان گواردیولا به پیروزی ۲ بر یک دست یافتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. در این نیمه شاگردان گواردیولا هر چه زدند به در بسته خورد.

سیتی نیمه دوم را با گلی زودهنگام شروع کرد. کوین دی بروینه در دقیقه ۴۷ گل میزبان را وارد دروازه حریف کرد. ساوتهمپتون که نمی خواست دست خالی میدان را ترک کند در دقیقه ۷۶ توسط آریل رومئو به گل تساوی دست پیدا کرد. بازی دو تیم تا دقیقه ۹۶ بدون گل پی گرفته شد تا اینکه رحیم استرلینگ در کمال ناباوری گل دوم و برتری سیتی زن ها را به ثمر رساند.

منچستر سیتی با ۴۰ امتیاز کماکان صدرنشین است. یونایتد با ۳۲ امتیاز این تیم را تعقیب می کند.

لیورپول هم در دیداری همزمان در خانه استوک سیتی به میدان رفت و برابر میزبان خود پیروزی درخشان ۳ بر صفر را کسب کرد. نکته جالب اینکه محمد صلاح ستاره تیم لیورپول در این بازی از ابتدا به میدان نرفت و در دقیقه ۶۸ جانشین دومینیک سولانکه شد اما در دقایق ۷۷ و ۸۳ دو گل به ثمر رسانند تا همچنان مرد اول لیورپول در این فصل باشد.

سادیو مانه در دقیقه ۱۷ زننده دیگر گل لیورپول بود. لیورپول با ۲۶ امتیاز رده پنجم جدول را در اختیار دارد.

اورتون که سام آلاردایس را جایگزین رونالد کومان کرده بود در نخستین بازی با هدایت این مربی نتیجه ای عجیب را رقم زد و برابر وستهام ۴ بر صفر برنده شد. وین رونی در این بازی هت تریک کرد و ستاره میدان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.