قزوین_ استاندار قزوین در مراسم افتتاح استخر شهدای مدافع حرم این استان گفت: برآمده از مردم بودن شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اسلامی و انقلابی بودن آنها است که این ویژگی را در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور به خوبی مشاهده کردیم.

مردمی بودن از مهم ترین شاخصه های نیروهای مسلح و سپاه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور مسؤولان استانی عصر روز گذشته به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این استخر که نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان و جمعی از مسؤولان استان قزوین حضور داشتند، استاندار قزوین اظهار داشت:حضور گسترده نیروهای مسلح ، سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در سطوح مختلف جامعه نشان دهنده نقش مؤثر و تعیین کننده آنها در خدمت رسانی به مردم است.

عبدالمحمد زاهدی افزود: برآمده از مردم بودن شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اسلامی و انقلابی بودن آنها است که این ویژگی را در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور به خوبی مشاهده کردیم.

وی با اشاره به افتتاح این استخر افزود: تکمیل و بهره برداری از این استخر نشان دهنده یکی دیگر از ابعاد نیروهای مسلح است که خود را تنها به یک چهارچوب و یک مسیر محدود نکرده اند و در سازندگی و توسعه زیرساختی کشور نیز ایفای نقش می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر چهارچوب های کاری خود، مسئولیت عمومی و اجتماعی نیز برای خود قائل هستند که این همان تفاوت نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورها است.

 یادآور می شود، استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دارای امکاناتی نظیر حوضچه آب سرد، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است و با ۶۸۸ متر مربع مساحت  ساخته شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.