کرج- رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۴۰نفر شاکی به بهانه فروش آپارتمان در محمد شهر کرج خبر داد.

کلاهبردار فروش آپارتمان در محمدشهر کرج دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سرهنگ جواد صفایی در تشریح این خبر گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه از شخصی یک واحد آپارتمان خریداری و مبلغ ۲۰۰میلیون ریال پرداخت کرده ولی زمان تحویل ملک مطلع شده فروشنده متواری شده موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: پس از اولین شکایت، تعداد زیادی از شکات به اداره پلیس آگاهی کرج مراجعه کردند که در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم از ۴۳ نفر بابت فروش آپارتمان مبالغی گرفته و مجددا آپارتمان ها را به اشخاص دیگری فروخته و از محل متواری شده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مکان هایی که احتمال تردد و حضور متهم در آنجا می رفت تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات وسیعی که در این حوزه انجام شد، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از اطمینان از حضور وی در آن مکان، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ صفایی بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس اعتراف کرد مدتی قبل اقدام به ساخت ۲۴ پروژه ساختمانی و پیش فروش واحدهای آپارتمانی کرده است اما با توجه به رکود اقتصادی در برآورد هزینه ها با مشکل مواجه شده و قادر به ساخت پروژه ها نبود، بنابراین تصمیم گرفت تا هریک از واحدها را به چند نفر بفروشد تا ضرر و زیان خود را جبران کند.

رییس پلیس آگاهی البرز در پایان خاطر نشان کرد: متهم با این شیوه تاکنون تعدادی از واحدهای آپارتمانی را به ۴۳ نفر فروخته و حدودا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال  از بابت فروش واحدهای آپارتمانی کلاهبرداری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.