سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: مشکلات زیادی داریم که در عمرم تا به حال چنین مشکلاتی را لمس نکرده بودم، بچه‌های تیم خیلی تلاش می‌کنند اما این مساله دلیلی بر این نیست که بازنده شویم.

درخشان: مشکلاتی داریم که در عمرم تا به حال چنین مشکلاتی را لمس نکرده بودم

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان در نشست خبری قبل از دیدار با پارس جنوبی جم، اظهار داشت: شرایطی پیش آمده که کار برایمان سخت‌تر شده است، با توجه به تغییر و تحولات لیگ قهرمانان آسیا، این مساله تیم ما را از لحاظ روحی و روانی متحول می‌کند. در مقابل  تیمی قرار است بازی کنیم که جایگاه بسیار خوبی دارد. از نظر امکانات و شرایط مالی بسیار شرایط مساعدی دارد و مشکلات ما را یک درصد هم ندارد. به هر حال باید سعی کنیم که بازی خوبی را مقابل تیم پارس جنوبی جم انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم، البته اگر داوران عزیز بگذارندو ما بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. متاسفانه داوران خوب سوت نمی‌زنند و در برخی مواقع در بعضی صحنه‌ها برعلیه ما قضاوت کردند. 

درخشان در ادامه یادآور شد: امیدوارم اشتباهات داوری این بازی اتفاق نیفتد وبتوانیم با ارائه یک عملکرد خوب جایگاهما را در جدول تغییر دهیم.

سرمربی نفت درمورد اینکه تیمش در پنج بازی اخیر تنها متحمل یک پیروزی شده عنوان کرد: البته ما فاصله زیادی با تیم‌های بالاسرمان ندارم و با یک پیروزی ممکن است چند پله صعود کنیم این وضعیت برای همه تیم‌ها وجود دارد، شرایط ما حاد و سخت است. مشکلات زیادی داریم که در عمرم تا به حال چنین مشکلاتی را لمس نکرده بودم. بچه‌های تیم خیلی تلاش می‌کنند اما این مساله دلیلی بر این نیست که بازنده شویم. باید نتایج خوبی بگیریم. تیم را سر و سامان دهیم و در نیم فصل هم خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم با قدرت جلو برویم. 

سرمربی نفت در رابطه با اینکه برخی بازیکنان اعلام کردند در نیم فصل نفت را ترک خواهند کرد، اظهار داشت: من به آنها حق می‌دهم. تصمیمی که آنها گرفتند به خاطر فشار زیاد و مشکلات است. بازیکنان باید خیالشان راحت باشد و بدون مشکل و با فکر آسوده کار کنند. متاسفانه از وقتی که کار را شروع کردیم مشکلاتی داشتیم که هنوز هم ادامه دارد. این مشکلات سبک که نشده هیچ بلکه سنگین‌تر هم شده است. اگر بازیکن ذهنش آماده نباشد این مساله کارایی او را پایین می‌آورد. توقع بی‌مورد هم نمی‌توان داشت. این اتفاقات در نهایت به تیم لطمه می‌زند. شرایط بازیکنان را درک می‌کنم و امیدوارم مسئول و صاحب تیم تصمیمی بگیرد که به سود نفت باشد و این مشکلات کمتر شود. 

وی در ادامه درخصوص شرایط خودش در تیم نفت هم گفت: در حال حاضر من هم وضعیت مشخصی ندارم من هم مثل بازیکنان در حال کار هستم. امیدوارم که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. 

درخشان درخصوص اینکه ‌آیا تصمیمات داوری مغرضانه بوده است یا خیر اظهار داشت: من نمی‌گویم تصمیمات داوران مغرضانه است. به هر حال داور اشتباهات خاص خودش را دارد و ممکن است در هر بازی اشتباه داشته باشد ولی متاسفانه بعضی اشتباهات باعث شده که 6 امتیاز با تصمیم اشتباه داور از دست بدهیم و این کار را برای ما سخت کرده است. امیدوار هستم که تصمیمات داور سهوی باشد و با قصد و غرضی قضاوت نکند. 

درخشان درخصوص اینکه مقابل تیم هجومی پارس جنوبی چه برنامه‌ای دارد که به گل برسند نیز گفت: متاسفانه ما مشکلات زیادی بابت کمبود بازیکن داریم این تیم باید در نیم فصل بازیکن جذب کند. اگر بخواهیم با این موجودی مقابل تیم‌ها بازی کنیم حتما به مشکل خواهیم خورد. باید در نیم فصل یارگیری کنیم، مطمئنا با نفراتی که به تیم اضافه خواهند شد شرایطمان بهتر خواهد شد. من از همین نشست استفاده می‌کنم و باید به مالکان باشگاه نفت بگویم اگر بخواهند در لیگ بمانند باید صددرصد بازیکن جدیدی بگیرند حتی شده بازیکن خارجی به تیم اضافه شود باید رایزنی و گفت‌وگو کنند تا تیم تقویت شود.

درخشان در ادامه درخصوص مشکلات نفت خطاب به جهانیان مالک باشگاه نفت تاکید کرد: باید هر چه زودتر به فکر باشند هر چه زمان دیرتر بگذرد مطمئنا مشکلات سخت‌تر خواهد شد و دیگر جای جبران نخواهد بود. با توجه به تجربه‌ زیادی که در فوتبال ایران دارم می‌دانم اگر مشکلات رفع نشود در ادامه این تیم شرایط خوبی نخواهد داشت. 

وی در پایان گفت: ما در حال حاضر جهانیان را مالک باشگاه نفت می‌دانیم امیدوارم هرچه زودتر مالکیت باشگاه مشخص شود. در حال حاضر با کمترین بضاعت کار می‌کنیم و با کمترین بازیکنان موجود به میدان می‌رویم و اعتقاد دارم اگر این مشکلات رفع نشود مطمئنا به مشکل خواهیم خورد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.