کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: این هفته با هدف شناسایی استعدادهای بالقوه در استان و تبدیل آن به استعدادهای بالفعل در سطح ملی و بین المللی و همچنین تحقق عزم ملی در راستای توسعه تبلیغ و ترویج و تعمیق فرهنگ ناب قرآنی طراحی و اجرا می شود.

برنامه های هفته قرآن و عترت در استان کرمان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رضا علیزاده در جلسه شورای برنامه ریزی هفته قرآن و عترت استان کرمان گفت: دومین هفته قرآن و عترت استان کرمان از دهم تا ۱۶ بهمن ماه با مشارکت دستگاه های فرهنگی و قرآنی در ۱۶ موضوع جشنواره ای در مرکز استان و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و اهتمام صدا و سیمای کرمان در حوزه فعالیت های قرآنی گفت : این هفته باید نقطه اوجی باشد برای فعالیت های مستمر و پیوسته ای که در طول سال و در همه حوزه های مرتبط با گسترش فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت برگزار می شود.

میقانی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه تصویری روزانه از سیمای مرکز کرمان از مشارکت روزانه ۵ هزار نفر از مخاطبان در این مسابقه خبر داد و گفت: طراحی و اجرای برنامه های قرآن محور با ترکیب بدیع و با محوریت جوانان و نوجوانان می تواند در جذب هرچه بیشتر استعدادهای قرآنی و گسترش فرهنگ و آموزه های دینی موثر باشد.

در این نشست هرکدام از نمایندگان دستگاه های عضو به بیان دیدگاه های  خود درباره  اجرای هرچه  پربارتر این هفته  پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.