تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان با نتیجه تساوی متوقف شد تا دومین برد متوالی آبی‌پوشان رقم نخورد.

زور پیکان و استقلال به هم نرسید/ تساوی به نفع پرسپولیس و پارس

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر و از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهرقدس میهمان تیم پیکان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

وینفرد شفر سرمربی استقلال تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، مجید حسینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نور افکن (۷۳ - فرشید باقری)، سرور جپارف (۶۱ - داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی، سجاد شهباززاده (۸۳- مهدی قائدی)، جابر انصاری، روزبه چشمی و میلاد زکی پور به زمین فرستاد.

اتفاق عجیب نیمه نخست در دقیقه ۱۱ رخ داد. داور بازی ابتدا یک ضربه پنالتی به سود پیکان اعلام کرد ولی لحظاتی بعد با مشورت کمک خود، نظرش را تغییر داد و این پنالتی را  پس گرفت. هرچند استقلال توپهای زیادی به سمت دروازه پیکان برد ولی موقعیت صد درصد گل به دست نیاورد.

در نیمه دوم هم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و حملات پراکنده بازیکنان دو تیم راه به جایی نبرد. هرچند وینفرد شفر در این نیمه با انجام سه تعویض و حضور مهدی قائدی در دقایق پایانی قصد تغییر نتیجه را داشت ولی این تعویضها هم راه به جایی نبرد تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در دقیقه ۷۹، ابوالفضل ابراهیمی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا پیکان در ۱۰ دقیقه پایانی ۱۰ نفره بازی کند.

استقلال با این نتیجه، ۱۷ امتیازی شد و موقتا جای ذوب آهن را در رده هشتم گرفت. پیکان هم با این تساوی، ۲۵ امتیازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.