سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه تیمش در ضربات آخر مشکل دارد، برنده اصلی بازی با پیکان را کمک داور مسابقه و تصمیم «شجاعانه» وی دانست.

صحبتهای شفر بعد از تساوی استقلال/ برنده واقعی کمک داور بود!

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پس از تساوی بدون گل استقلال تهران و پیکان تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به خبرنگاران گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و فکر می کنم بیشتر از تیم حریف در محوطه جریمه حضور داشتیم. امروز مقابل تیم سوم لیگ بازی کردیم. ما باید می بردیم چون تیم بهتر زمین بودیم. می خواهم بگویم ما در زدن ضربات آخر قدرت کافی را نداشتیم. هر روز در تمرین روی ارسال ها و شوت های نهایی کار می کنیم اما مشکلمان هنوز در زدن ضربات نهایی است.

سرمربی استقلال تهران در ادامه تصریح کرد: برنده بازی امروز، کمک داور بازی بود. او شجاع بود و با تمام وجود تصمیم گیری کرد. چون تصمیم داور برای اعلام پنالتی اشتباه بود. کمک داور به خوبی دید که پنالتی نبود و من بابت این موضوع از او تشکر می کنم.

وی افزود: اگر یادتان باشد قبلا هم گفته بودم قضاوت در فوتبال، کار سختی است. اگر الان پای روزبه چشمی را ببینید متوجه می شوید که چقدر او شانس آورده است. خطایی که روی روزبه انجام شد ممکن بود پایش را بشکند. مهم ترین موضوع در فوتبال، حفظ سلامت بازیکنان است. امیدوارم این آخرین بار باشد که یکی از بازیکنان ما با چنین مشکلاتی روبرو می شود.

شفر در خصوص عملکرد پیکان تهران اظهار داشت: قرار بود از خط دفاع بازی را شروع کنیم. به همین خاطر گهگاه تیم پیکان صاحب ضد حمله می شد. این مشکل را در تمرینات تیمی باید حل کنیم که مقابل تیم هایی که کاملا دفاعی بازی می کنند و در محوطه جریمه خود جمع می شوند چگونه کار کنیم. نکته مثبت این است که گل نخوردیم و نکته منفی هم گل نزدن است.

سرمربی استقلال تهران درباره اینکه از دست بازیکنان خود که دستورات فنی را خوب انجام نمی دهند کلافه به نظر می رسد، تصریح کرد: برخی بازیکنان پاس های یکضرب و دوضرب را خیلی طولانی می کنند. بین دو نیمه هم به آنها گفتم سریع تر پاسکاری کنید. شاید آنها نگران پر قدرت بودن پیکان بودند که اگر بازنده شویم چه اتفاقی می افتد. به بازیکنانم گفتم از دقیقه یک باید بازی را کنترل کنند. اگر پاس اولمان بد باشد توپ را لو می دهیم و باعث می شود عصبی شویم. ما باید بازیکنانمان را طوری آماده کنیم که آنها اعتماد به نفس خوبی داشته باشند.

وینفرد شفر گفت: بازیکنانی داریم شبیه به امید نورافکن که خیلی خوب تلاش کرد اما برخی اوقات پاسهای کوتاه را بلند می داد و بالعکس. امید از جمله بازیکنان خوب است اما هنوز باید یاد بگیرد. با تجربه ها باید به جوانترهای تیم بگویند که توپ را حفظ کنند و آرامش داشته باشند. در مجموع باید بگویم یک امتیاز اصلا برای من کافی نبود.

سرمربی آلمانی استقلال در پایان درباره احتمال همگروهی ایران و آلمان در جام جهانی گفت: ایران و آلمان در قرعه کشی نمادین برای جامجهانی همگروه شدند. احتمال دارد فردا هم مثل امروز شود. شاید همگروه شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.