شهرکرد-استاندار چهار محال و بختیاری با گرامیداشت هفته وحدت تاکید کرد:مسلمانان در سایه دین اسلام و بنا به آیه (انما المومنون إِخوة) همواره و همیشه در همه شرایط برادر یکدیگر هستند و دین اسلام هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، اقبال عباسی در آغازین روز از هفته وحدت طی پیامی این ایام مبارک و سراسر نور به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
متن کامل پیام اقبال عباسی به شرح ذیل است:
ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است. 
هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می کنند و در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را خواهند پیمائید.
مسلمانان در سایه دین اسلام و بنا به آیه (انما المومنون إِخوة) همواره و همیشه در همه شرایط برادر یکدیگر هستند و دین اسلام هیچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمی دهد. 
وحدت شیعه و سنی این است که هر دو در کنار هم و با وحدتی برادرانه زندگی کنند و فتنه های دشمنان مبنی بر ایجاد تفرقه و دشمنی را با درایت نقش بر آب نمایند بنابراین دشمن اسلام دشمن شیعه و سنی است و مسمانان باید این نکته را در نظر داشته باشند که تنها با اتحاد می توان آرمان های حضرت محمد مصطفی (ص) مبنی بر جهانی بی عداوت و دشمنی را برپا نمایند.
پیامبر اکرم (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند در میان مردم درس دینداری و معنویت در کنار اخلاق و احترام به حق هم نوع را در میان فرهنگ جهان آن دوران که سراسر پر بود از دشمنی و کینه و جنگ، نشر داد و اکنون نیز ما باید به عنوان مسلمان پیرو آن حضرت هر چه بیشتر خود را به سیره و رفتار ایشان شبیه کنیم.
امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.
اینجانب میلاد با سعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمی مرتبت، پیام آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر محمد مصطفی (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت، اخوت و برادری و تجدید پیمان با اسلام و آرمان های نظام اسلامی را به تمامی مسلمانان جهان و ایران به ویژه مردم متدین و با ایمان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت می گویم.
اقبال عباسی-استاندار چهار محال و بختیاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.