اهواز_ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: نگارخانه انجمن هنرهای تجسمی اهواز در حال آماده شدن است.

هنرمندان تجسمی خوزستان صاحب نگارخانه مجهز می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از آماده شدن نگارخانه هنرهای تجسمی اهواز خبر داد و گفت: خوزستان در حوزه هنرهای تجسمی قابلیت ها و ظرفیت‌های بسیار وسیعی دارد و نداشتن نگارخانه ضعف بسیار بزرگی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدت‌ها در تلاش بوده‌ است که فضایی متناسب با این توانمندی‌ها و استعدادها در اختیار انجمن هنرهای تجسمی قرار دهد، که امروز این تلاش‌ها به ثمر نشست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: تا چند روز آینده هنرمندان تجسمی می‌توانند آثار هنری خود را در این نگارخانه اهوازارائه کنند که به تبرک نمایشگاه عکس اربعین حسینی به عنوان اولین رویداد در این نگارخانه برپا می‌شود.

وی در این باره افزود: فراخوان نمایشگاه عکس اربعین حسینی ارسال شده است و پس از رسیدن آثار هنرمندان و پایان فرآیند داوری در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

محمد جوروند از برگزاری دوره‌های آموزشی در این نگارخانه نیز خبر داد و اظهار کرد:  با توجه به فضای این نگارخانه سالن‌های آموزشی نیز در آن تدارک دیده شده ‌است تا در طول سال و در کنار برگزاری نمایشگاه‌ها فعالیت‌های آموزشی نیز ارائه شود تا هنرمندان بتوانند در حوزه آموزش بهره‌های کافی ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.