قزوین- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: هرگونه دستفروشی فرآورده های خام دامی در سطح شهر ممنوع است و با متخلفین برخورد می شود.

دستفروشی فرآورده های خام دامی در قزوین ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اعلام این مطلب گفت: در برخی از موارد مشاهده می شود عده ای از دستفروشان در نقاط مختلف شهر نسبت به فروش فرآورده های خام دامی از جمله ماهی تازه و منجمد و همچنین آلایش خوراکی دام اقدام می کنند که با توجه به عدم رعایت زنجیره سرد و همچنین مشخص نبودن هویت فرآورده مخاطرات عدیده ای را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

 عیسی غیاث یزدی افزود: در اکثر موارد فرآورده های عرضه شده توسط این افراد که عمدتا با قیمت های پایین تری هم عرضه می شوند از محصولات تاریخ مصرف گذشته است که قابلیت مصرف انسانی ندارد.

وی با اشاره به ضبط و معدوم سازی ماهی منجمد عرضه شده بر روی یک چرخ دستی در هفته اخیر، از عموم مردم خواست تا ضمن تهیه فرآورده خام دامی از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی، نسبت به معرفی این افراد از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اقدام ، تا در اسرع وقت با همکاری واحد اجرائیات شهرداری برخورد قانونی با این افراد صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.