شیراز- قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز وضعیت سلامت امام جمعه سابق شیراز را مساعد اعلام کرد.

بهبودی سلامتی آیت الله حائری شیرازی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالله الخالق کشاورزی بیان کرد :به دنبال بهبود حال آیت الله حائری شیرازی با تلاش کادر درمانی بیمارستان نمازی وی پس از گذشت ۳ روز بستری در بخش آی سی یو به بخش عمومی انتقال یافت.

وی افزود :به دلیل اینکه مدت زیادی از بستری بودن ایشان می گذرد و روی تخت بستری بوده و قادر به راه رفتن نبوده، نیاز است اقدامات فیزیولوژی ترافیک را انجام دهد تا بتواند وضعیت مناسبی پیدا کند.
کشاورزی پیش بینی کرد که پس از انجام آزمایشات و اعلام نظر پزشکان  این استاد حوزه و دانشگاه بتواند از بیمارستان مرخص شود و ادامه درمان را در منزل انجام دهد.
این پزشک جراح افزود:امام جمعه سابق شیراز ۳ روز پیش به دلیل نامنظم بودن فشار خون و تغییرات علائم حیاتی و عفونت سیستمتیک در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد.  
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت :تیم درمانی بیمارستان نمازی امروزه به عنوان یکی از تیم های درمانی موفق در جنوب کشور به تمامی مراجعه کنندگی این بیمارستان خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.  
کشاورزی افزود :با اشاره به تقدیر امام جمعه سابق شیراز از کادر درمانی بیمارستان نمازی وی خواستار استمرار چرخه مناسب خدمات رسانی شد.
آیت الله حائری شیرازی سابقه چند دوره نمایندگی مردم استان فارس در مجلس خبرتان رهبری را دارد و پس از شهادت آیت الله دستغیب به عنوان امام جمعه شیراز و سپس نماینده ولی فقیه در استان فارس فعالیت داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.