معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی دریایی ارتش رضایت دارد.

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار حبیب الله سیّاری ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده قرارگاه مقدم جنوب بیان داشت: کشور اسلامی ما با وحدت مثال زدنی بین شیعه و سنی به این حد بالای آرامش و امنیت دست یافته است و امیدواریم با بصیرت هر چه بیشتر مردم و مسئولان این وحدت بین مذاهب اسلامی هر روز بیشتر شود.

امیر دریادار سیّاری در ادامه به ۷ آذر روز نیروی دریایی و دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله) اشاره کرد و افزود: در این دیدار رهبر انقلاب تأکید فرمودند که باید قدر این روز را بدانیم چرا که روز افتخار و حماسه آفرینی است.

وی گفت: افتخار همه ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که عملکرد ما باعث رضایت فرمانده ی معظم کل قوا است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی های نیروی دریایی در دفاع مقدس افزود: از مقاومت ۳۴ روزه تکاوران نیروی دریایی در روزهای آغازین جنگ در خرمشهر تا عملیات مروارید و ضربه ی سهمگین به نیروی دریایی ارتش بعث عراق و پس از آن سیادت کامل دریایی در خلیج فارس و اسکورت کشتی های تجاری در زمان پر التهاب جنگ، همه و همه نشانه ی ولایی بودن، تخصص و کارآمدی نیروی دریایی ارتش است.

امیر دریادار سیاری ضمن قدردانی از زحمات امیر دریادار اشکان در مدت فرماندهی قرارگاه مقدم ناوگان جنوب گفت: ایشان بیش از ۳۷ سال در منطقه ی جنوب خدمت کردند که ما به همت ایشان درود می فرستیم و از خانواده ی محترمشان تشکر می کنیم، امیر اشکان شخصی صادق، پیگیر، ولایی و شهادت طلب بودند و هستند و یکی از افتخارات ما این است که در زمان مسئولیت ایشان در سمت فرماندهی قرارگاه مقدم ناوگان جنوب، رهبر انقلاب ۲ بار در منطقه حضور پیدا کردند.

وی همچنین با تشکر از تلاشهای امیر دریاداردوم آزاد در هنگام فرماندهی منطقه یکم امامت افزود: امیر آزاد ۲۶ سال در منطقه جنوب خدمت کرده اند، منطقه ای که بیشترین تجهیزات، بیشترین تعدد نیرو و منازل سازمانی و به تبع آن بیشترین فشار در منطقه یکم است، هرچه من از زحمات ایشان و صبر خانواده محترمشان بگویم کم است، از ایشان متشکرم.

در پایان از زحمات امیر دریادار اشکان قدردانی و امیر دریادار تاشک به عنوان فرمانده ی جدید قرارگاه مقدم ناوگان جنوب معرفی شد، همچنین در این مراسم ناخدایکم ستاد محمدی به عنوان فرمانده منطقه یکم امامت نداجا معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم آزاد قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.