بیرجند- شهردار بیرجند گفت: سعی می‌کنم برای مردم کار کنم و مردم بیرجند منتظر رقم خوردن پروژه‌های خوبی در سطح شهر باشند.

مردم بیرجند منتظر پروژه‌های خوبی باشند/ آغاز ‌مرحله نخست بهسازی معابر خاکی شمال شهر

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی جاوید صبح امروز در شورای شهر بیرجند، آغاز فعالیت خود همزمان با هفته وحدت و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را ارزشمند دانست و اظهار داشت: امیدوارم در پرتو توجهات رسول اکرم(ص) و امام عصر(عج) نهایت خدمت‌رسانی به مردم شهر را داشته باشیم.

وی به تماس‌های مکرر رسانه‌ها پیرامون تبیین برنامه‌های کاری شهردار اشاره کرد و گفت: کلیه برنامه‌های حوزه شهری را در مراسم تودیع و معارفه بیان می‌کنم.
شهردار بیرجند از برنامه‌های کاری خود در تمام حوزه‌های خدمات شهری خبر داد و بیان داشت: برنامه‌های مربوطه در چهارچوب‌های مدنظر به شورا ارجاع و بعد از تصویب و اختصاص اعتبارات فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.

جاوید اعلام کرد: طی ۴ سال مدیریت سعی می‌کنم برای مردم کار کنم و مردم بیرجند منتظر رقم خوردن پروژه‌های خوبی در این شهر باشند.

وی با بیان اینکه قطعا مردم بیرجند نسبت به خدمات حوزه شهری خوشحال خواهند شد، ادامه داد: فضای همدلی و امیدوار کننده‌ای پیش رو خواهیم داشت.

شهردار بیرجند از آغاز ‌مرحله نخست بهسازی معابر خاکی شمال شهر بیرجند خبرداد و اضافه کرد: در این راستا ۱۷ هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر زیر پوشش قرار می‌گیرد.

جاوید اظهار داشت: آسفالت معابر خاکی شمال شهر بیرجند از درخواست‌های ساکنان این منطقه بوده که مورد موافقت شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات آسفالت معابر شهری از محل منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود، تبیین کرد: با آسفالت معابر خاکی در شمال شهر، شاخص‌های شهری و تندرستی افزایش می‌یابد.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه آسفالت معابر مرکزی و معابر شریانی شهر نیز در آینده انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: معابر شهری نیز در آینده روکش آسفالت خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.