قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کمک به مردم سوریه، عراق، یمن و غزه در راستای زمینه‌سازی ظهور و تحقق وعده‌های الهی قرار دارد و مردم آن کشورها نیز حقیقتاً قدردان تلاش‌های شما هستند و همواره پس از کسب پیروزی‌ها، به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک می‌گویند و از مردم ایران تشکر می‌کنند.

کمک به مردم منطقه در راستای زمینه‌سازی ظهور و تحقق وعده‌های الهی قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با گردان‌های منتخب مدافعان حرم استان‌های قزوین و خراسان شمالی که در شهر لوشان برگزار شد، اظهار داشت: پلیدی‌ها به شکل برنده‌تر، همراه با سلاح کشنده‌تر و وقاحت بیشتر از آن‌ها سر می‌زند و امروز شاهد فتنه‌ها و دشمنی‌های یزیدیان و فرعونیان زمان هستیم.

وی افزود: خدمات رزمندگان استان‌های قزوین و خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس بسیار ارزنده است و در دوران دفاع مقدس از نزدیک رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان استان قزوین و استان خراسان را مشاهده می‌کردم و امروز نیز همان حال و هوا و شور و نشاط انقلابی بودن در بین رزمندگان حاکم است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: احادیث پیغمبر خاتم (ص) به خوبی تکلیف و رسالت ما را در قبال حمایت از مسلمانان و مستضعفان عالم روشن ساخته است و باید به مدافعان حرم تبریک بگوییم که در راستای تحقق این رسالت مهم نبی مکرم اسلام (ص) به پا خواسته‌اند.

عابدینی بیان کرد: پیغمبر (ص) در حدیثی دیگر نیز رسالت مسلمان را در قبال غیر مسمانان روشن ساخته‌اند و فرمودند اگر مسلمانی بشنود که مظلومی (مسلمان و غیر مسلمان) بگوید ای مسلمانان به فریاد من برسید و کوتاهی کند، مسلمان محسوب نمی‌شود.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: قرآن دو اراده را در عالم معرفی کرده که یک اراده با هر ابزاری تلاش می‌کند تا نور خدا را خاموش کند اما اراده خدا بر این است که نور خود را در تمام عالم نشر و توسعه دهد و اینکه آینده جهان به دست شایستگان و صالحان اداره خواهد شد، وعده قطعی خداوند است.

امام جمعه شهر قزوین با یادآوری بخشی از اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی که مدافعان حرم برای تحقق آن‌ها تلاش می‌کنند، تأکید کرد: امام فرمودندباید انقلابمان را به همه جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ«لا اله‌ الا الله و محمد رسول‌ الله» بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

عابدینی عنوان کرد: کمک به مردم سوریه، عراق، یمن و غزه در راستای زمینه‌سازی ظهور و تحقق وعده‌های الهی قرار دارد و مردم آن کشورها نیز حقیقتاً قدردان تلاش‌های شما هستند و همواره پس از کسب پیروزی‌ها، به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک می‌گویند و از مردم ایران تشکر می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه ظهور منجی عالم بشریت (عج) را فراهم کنیم، ابراز کرد: زمانی که امام راحل(ره) در تبعید به سر می‌بردند، «ایران قیام کرد، امام آمد» و امروز نیز اگر «جهان قیام کند، امام زمان (عج) می‌آیند» و همه باید دست در دست هم دهیم تا زمینه ظهور فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.