شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بازاریابی فروش گوشت مرغ تولیدی استان و صادرات این محصول به کشورهای خارجی در اولویت کار قرار گیرد.

بازاریابی فروش گوشت مرغ چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی شامگاه شنبه در جلسه تنظیم بازار استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای تنظیم بازار شب عید ۹۷ استان یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم میوه خریداری می شود که از این میزان ۸۰۰ تن پرتقال شمال و پرتقال جنوب و ۳۰۰ تن سیب تولیدی استان خریداری می شود.

وی در ادامه با اشاره به مرغ مصرفی در استان گفت:گوشت مرغ باید به اندازه کافی در بازار باشد و در سیستم بهداشتی و اصولی عرضه شود.

عباسی در ادامه با اشاره به وضعیت فروش گوشت مرغ تولیدی استان افزود: بازاریابی فروش گوشت مرغ تولیدی استان و صادرات این محصول به کشورهای خارجی در اولویت کار قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد:سه وظیفه تهیه و تامین،توزیع و نظارت بر توزیع برای جلوگیری از تخلف بر عهده مدیران دولتی است که باید به بهترین نحو انجام شود

وی تاکید کرد: ارتقای مشتری مداری و ایجاد رقابت سالم در بازار چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 عباسی در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت قیمت و کیفیت نان تولیدی چهارمحال و بختیاری براساس معیارهای قانونی و علمی باید آنالیز و در شورای آرد و نان استان ارائه شود.

استاندار تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف مالکیت و نحوه فعالیت کشتارگاه صنعتی جونقان اقدام کند در غیر این صورت مجوزهای لازم به منظور احداث و راه اندازی کشتارگاه های جدید در چهارمحال و بختیاری برای متقاضیان صادر می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت:ظرفیت کشتار روزانه در در کشتارگاه های چهارمحال و بختیاری حدود ۷۰ تن است که سالانه ۲۰ هزار تن مرغ در مرغداری های چهارمحال و بختیاری تولید و بازارهای مصرفی داخلی و خارجی عرضه می شود.

ذبیح الله غریب افزود:از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.