کرج- جلسه شورای شهر کرج در حالی با حضور نمایندگان مردم در پارلمان شهری برگزار شد که برخی از اعضا در نطق پیش از دستور با انتقاد شدید از نحوه انتصابات اخیر اعلام کردند شهردار کرج اعتقادی به نیروهای متخصص در کرج ندارد.

شهردار اعتقادی به نیروهای متخصص در کرج ندارد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، در این جلسه که صبح امروز یکشنبه برگزار شد عضو شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور در تذکراتی  به شهردار با اشاره به اینکه موظف هستیم امید در بین کارکنان مدیریت شهری حفظ کنیم اظهار کرد: تغییر و تحولات در شهرداری را به پایان برسانید.

رحیم خستو گفت: با توجه اولویت های مدیریت شهری بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرداری برای مسئولیت ها در بدنه مدیریت شهری، شناخت کافی از ظرفیت ها، ورود بانوان و جوانان در مدیریت شهری و همچنین  تلاش برای شایسته سالاری ضروری است.

وی در ادامه افرود: ۷۰ روز از ورود شهردار به این شهر می گذرد اما شهردار باور واعتقادی به نیروهای متخصص در کرج ندارد.

این عضو شورای اسلامی کرج با بیان اینکه نیروهای موجود در بدنه شهرداری نسبت به مسئولیت های خود مردد هستند تاکید کرد: صراحتا از شهرداری می خواهیم این وضعیت بی سامانی را مدیریت کند.

وی در ادامه گفت: در گذشته تعدادی از مدیران ویترین شهرداری بودند در حالی که اکنون این تردید در آنها وجود دارد که آیا ماندگار هستند یا نیستند.

خستو با اشاره به اینکه موظف هستیم امید در بین کارکنان مدیریت شهری حفظ کنیم اظهار کرد: تغییر و تحولات در شهرداری را به پایان برسانید.

در ادامه جلسه رئیس کمسیون برنامه و بودجه ضمن تائید سخنان همتای خود گفت: چهار دوره سابقه شهرداری داشتیم اما شاهد این وضعیت نبودیم که نیرو های ورودی از شهر دیگر به این اندازه باشد.

عباس زارع  در ادامه گفت: موج ناامیدی در بین مدیران و کارکنان مدیریت شهری قابل مشاهده است.

وی با ابیان اینکه تعدادی از نیروها به واسطه قراردادهای تامین نیرو مسئولیت های تعهد آور را برعهده گرفته اند  خاطر نشان کرد: این وضعیت موجود در شهرداری خارج از قانون است و به نوعی نگاه از بالا به پایین است چرا که عده ای که از تهران آمده اند نگاه شهرستانی به کارکنان مدیریت شهری کرج دارند.

زارع تاکید کرد: شهردار صریحا جز چند نیرویی که با خود آورده است و شورا تائید کرده است از کرج خارج کند چرا که یکی از اهداف شورا و شهرداری شایسته سالاری و تخصص گرایی است.

وی در پایان گفت: نیروهای وارد شده در شهرداری باید با اجازه شورا و به خصوص در مسئولیت های تعهد آور به کارگیری شوند چراکه عده ای با لابی گری  وارد بدنه شهرداری شده اند و به اسناد و مدارک شهرداری دسترسی دارند که خلاف قانون است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.