مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که از نتایج تیم فوتبال این باشگاه در رقابت‌های لیگ برتر ایران راضی نیست.

صحبت‌های مشکوک مدیرعامل کارخانه ذوب آهن/ قلعه نویی رفتنی است؟

به گزارش قدس آنلاین، احمد صادقی، در پاسخ به این پرسش که آیا به‌عنوان مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر راضی است یا خیر، گفت: مسلماً من از عملکرد و نتایج تیم راضی نیستم و هیچ مدیری هم نیست که از چنین نتایجی راضی باشد. ما طبیعتاً نگران هستیم و امیدواریم که مشکل نتیجه‌گیری برطرف شود.

وی در ادامه افزود: من از این تعجب می‌کنم که آرامش کامل در باشگاه ذوب‌آهن وجود دارد و همه چیز در تیم و هیئت مدیره باشگاه خوب است، اما نتایج خوب نیست. واقعاً نمی‌دانم در این مورد باید چه بگویم.

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار نیست مشکلات تیم فوتبال ذوب‌آهن را بررسی کنید؟»، اظهار داشت: مشکلی وجود ندارد و نشانی از نارضایتی در بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت دیده نمی‌شود. متأسفانه تیم نتیجه نگرفته است و ما احتمالاً در نیم‌فصل تصمیمات جدی خواهیم گرفت.

صادقی درباره اینکه برای آینده و بهبود شرایط تیم چه اقداماتی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: بحث ما در مورد تقویت تیم است تا شرایط برای نیم‌فصل دوم تغییر کند. من از این نتایج و باخت‌ها متأسفم، اما امیدوارم ذوب‌آهن در آینده نتایج خوبی بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.