۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 576969

سنندج- مخاطبان قدس آنلاین در استان کردستان در ارتباط با این پایگاه خبری برخی از مشکلات خود را مطرح کردند.

حرف‌ مردم

چند روز گذشته برای انجام امور اداری به یکی از ادارات ثبت احوال برای تعویض شناسنامه مراجعه کردم که مسئول مربوطه اعلام کرد به دلیل قطع ارتباط اینترنتی باید فردا برگردم، قطعی اینترنت به جاهای دیگر مثل مدارس و مراکز خدماتی کشیده شده بود که ساعت‌ها مردم از کار و زندگی عقب می‌افتادند  و حال این سوال را دارم چرا در ادارات و سایر جاها وضعیت اینترنت این چنین است؟

صنوف مزاحم خارج شوند

پیشنهاد می‌کنم در مورد صنوف مزاحم و خارج کردن آن‌ها از فضای خیابان، محلات و سطح زندگی مردم شهر مخصوصا مسیر میدان و خیابان غفور، کمربندی 17 شهریور به سمت میدان لشکر و... فکر اساسی و جدی بشود. ایجاد سر و صدا و آلودگی صوتی برای سالخوردگان و بیماران و سایر مردم ناراحتی به بار می‌آورد و شهرداری و شورای محترم در مورد ساماندهی این صنوف در شهرک‌ها اقدام نمایند.

فرهنگ استفاده از وسایل عمومی

مشکل ترافیک هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود تا جایی که باید چندین ساعت از وقت خود را در ترافیک شهری سپری کنیم که متاسفانه یک دلیل این ترافیک استفاده از خودروهای شخصی است و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود که شهروندان از وسای عمومی استفاده کنند.

رضا کاظمی- سنندج

دیوار کوتاه اجاره‌ نشین‌ها

با هر موج گرانی موجی بر سر اجاره نشین‌ها آوار می‌شود بهتر بگویم بی‌خانه‌ مان‌ها. چرا اتحادیه‌های بنگاه مسکن و شوراهای شهرساز و کار و فکری به حال سقف اجاره نمی کنند.

یک زوج اجاره نشین –مریوان

 مواد مخدر، خطری بیخ گوش همه

مواد مخدر مثل نقل و نبات ریخته شده است. در کوچه پس‌کوچه‌های خیابان شهدا جوانان کم سن و سال فروشنده سوار بر موتور فعالیت دارند و از گوشه گوشه شهر مشتری برایشان می‌آید. این جماعت فضای زندگی و کسب و کار اهالی این منطقه را آلوده کرده و برای نوجوانان و جوانان ما که باید هر روز به بیرون خانه مراجعه کنند خطری بزرگی به حساب می‌آیند، نیروی انتظامی چند ماه پیش در قالب یک طرح ضربتی اقدام کرد، اما در مدت کوتاهی دوباره پراکنده و برگشتند به محل‌های عرضه مواد. از مسئولین درخواست اقدام و برخورد جدی و اساسی داریم.

نمازی و اهالی محل-سنندج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.