تربت جام- رئیس انجمن چوخه تربت‌جام از رقابت چوخه کاران کشور در ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی این رشته با عنوان جام «پلیس و وحدت» گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

رقابت چوخه کاران تربت جام در جام پلیس و وحدت

حبیب حسینی در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار داشت: چوخه کاران کشور در روز جمعه هفدهم آذرماه ۹۶ ساعت ۸ صبح در جام «پلیس و وحدت» گرامیداشت هفته وحدت به مصاف هم می‌روند.

حبیب حسینی افزود: این رقابت‌ها برابر آخرین مقررات انجمن کشتی باچوخه کشور در اوزان ۶۶-، ۷۴-، ۸۴-، ۹۶- و ۹۶+ برگزار که علاوه بر اعطای حکم قهرمانی و مدال، جوایز نقدی نفرات برتر اول تا سوم در اوزان ۶۶- به ترتیب؛ ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان، وزن ۷۴-، ۸۴-، ۹۶- به ترتیب؛ ۸۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان و در وزن ۹۶+ کیلوگرم نیز یک‌میلیون و ۸۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده که به فنی‌ترین و بااخلاق‌ترین چوخه کار حکم و جام اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: وزن‌کشی این پیکارها در روز پنج شنبه شانزدهم آذرماه در سالن ورزشی وحدت شهرستان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ عصر بوده و روز اجرای مسابقه به‌هیچ‌عنوان وزن‌کشی نیست.

حسینی با اشاره به الزامی بودن کارت بیمه ورزشی و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار در هنگام وزن‌کشی توصیه کرد: چوخه کاران می‌بایست در روز مسابقه لباس چوخه آستین‌دار، شلوارک چوخه استاندارد و شال آبی و قرمز به همراه داشته باشند.

گفتنی است رقابت‌های کشوری کشتی باچوخه «جام پلیس و وحدت» به همت اداره ورزش و جوانان- هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی- انجمن کشتی باچوخه و حمایت و همکاری ویژه فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام برگزار که از شبکه ورزش و شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.