۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 577095

پنج شنبه خداداد و یارانش در استادیوم امام رضا(ع) در دیداری خیریه و به نفع زلزله زدگان خراسان و کرمانشاه میزبان تیم ملی پیشکسوتان روسیه خواهند بود.

دایی و کریمی همبازی می شوند!

به گزارش قدس آنلاین، بعد از رایزنی های زیاد سرانجام این بازی قطعی شد و طبق گفته خداداد همه کسانی که دلشان برای ایران و هموطنان زلزله زده می تپد برای تماشای این بازی دعوتند.

*دایی با جادوگر می آید

عزیزی که روز شنبه هم همراه تیم ملی ۹۸ در بازی بزرگداشت مرحوم آشتیانی در تهران به میدان رفته بود البته خبری جالب هم داشت: «تمام بازیکنان ۹۸ حتی دایی و کریمی در این بازی حضور خواهند داشت و برای کمک به زلزله زدگان به میدان خواهند رفت».
دایی و کریمی در یک تیم؟ آن هم بعد از سالها اختلاف و دوری از یکدیگر؟ مدتها بود هر جا دایی بازی می کرد کریمی حاضر نمی شد و البته برعکس این داستان هم بود. این ها سوالات ما مقابل این خبر خداداد است که پاسخ می دهد« چرا که نه؟ دایی و کریمی با هم اختلاف سلیقه هایی داشتند و دارند؛ اما دلیل نمی شود که برای کار خیر کنار یکدیگر آستین بالا نزنند و به میدان نروند. این بازی برای کمک به زلزله زدگان است و هرکسی هرکاری از دستش بر می آید باید انجام دهد و دایی و کریمی هم اعلام آمادگی کرده اند و به مشهد می آیند» گفتنی است علی کریمی شنبه هم در تیم خداداد به میدان رفته بود و دایی هم با توجه به اینکه سایپا سه شنبه در لیگ برتر به میدان می رود مشکلی برای سفر به مشهد ندارد. به هر حال در جریان اعتراضات  و افشاگری های اخیر کریمی در مورد فدراسیون، علی دایی هم به حمایت از وی پرداخت و به نظر می رسد این دیدار می تواند سرآغاز فصل جدیدی در روابط این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس باشد.

*پروین روی نیمکت

طبق گفته عزیزی تنها بازیکن بزرگی که به مشهد نمی آید مهدوی کیاست که ظاهرا آن روز ایران نیست و گرنه حتی علی پروین هم به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهد نشست. خداداد در مورد تیم ملی روسیه هم می گوید: خوشبختانه با کمک اسپانسر سفر آنها روز سه شنبه شب به مشهد انجام خواهد شد و قرار است تمام ستاره های گذشته روسها در این بازی به میدان بروند.
وی در پایان ضمن تشکر از مجموعه آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن استادیوم امام رضا(ع) برای برگزاری بازی گفت: به هر حال برگزاری این بازی در استادیوم مدرن امام رضا(ع) و پخش تصاویر و اخبار آن در کشور میزبان جام جهانی باعث افتخار ایرانی ها خواهد بود و نگاه مجامع بین المللی را به امکانات و زیر ساخت های ورزشی در ایران تغییر می دهد که جا دارد همین جا از مسئولان آستان قدس و مشارکت شان در این امر خیر تقدیر کنم. برای پخش مستقیم این بازی هم البته رایزنی هایی انجام شده که با لطف آقای پورمحمدی و سایر مدیران سیما این بازی پخش مستقیم خواهد شد که از آنها تشکر ویژه دارم.
کرمانشاه میهمان همت رضوی

 هاشمی جواهری مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم اعلام کرد این دیدار با شعار« کرمانشاه میهمان همت رضوی» بر گزار خواهد شد و عواید حاصل از این دیدار صرف خریدن کانکس بای زلزله زده ها می شود. وی افزود آستان قدس رضوی در همین راستا هزینه ای برای برگزاری بازی در استادیوم امام رضا(ع) نخواهد گرفت و تمام درآمد حاصل از مشارکت اسپانسرها هم صرف امور خیر می شود. هاشمی جواهری در پایان گفت:برای بلیط فروشی کف قیمتی در نظر خواهیم گرفت ولی تماشگران عزیز می توانند با خرید بلیط به صورت همت عالی در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.