کرج- مهلت ثبت نام انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز در حالی به اتمام رسید که با استقبال چشمگیر چهره های مختلف و شناخته شده استان البرز همراه بود.

استقبال دورقمی از انتخابات ریاست هیئت فوتبال البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در پایان یک هفته مهلت ثبت نام که روز یکشنبه گذشته به اتمام رسید ۱۰ نفر برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز ثبت نام کرده اند که در میان آنها نام برخی از اعضای شورای شهر، پیشکسوتان داوری و برخی مسئولان فعلی وقبلی هیئت فوتبال کرج والبرز نیز دیده می شود.

ثبت نام انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان البرز در حالی برگزار شد که این هیئت ورزشی در ۲ سال اخیر در این بخش خبرساز بوده است.

سال گذشته وپس از وقفه ای چندماهه انتخابات ریاست هیئت فوتبال با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد و محمد محمودی ریاست این هیئت را برای دومین بار برعهده گرفت اما وی به دلیل مشغله کاری در مسئولیت نمایندگی مجلس پس از چند ماه از این سمت استعفا کرد.

در ادامه عباس مشایخی سرپرستی این هیئت را عهده دار شد و حال دوباره فرایند برگزاری انتخابات با تاخیری چندماهه قرار است برگزار شود.

آیین نامه برگزاری انتخابات هیئت های فوتبال استان ها تفاوت هایی با دیگر هیئت های ورزشی دارد وباید صبر کرد ودید در نهایت کدام یک از جمع ۱۰ نفره ثبت نامی موفق به احراز شرایط لازم و حضور در میدان رقابت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.