بجنورد- فرمانده پلیس راه شیروان از کشته شدن ۳ راننده و سرنشینان موتورسیکلت در تصادف با کامیون در محور فرعی حسین آباد خبر داد.

سه کشته در تصادف موتورسیکلت و دو دستگاه کامیون در شیروان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد کیوان نژاد افزود: در ساعت ۱۵:۱۵ روز یکشنبه برابر اعلام  مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور فرعی حسین اباد سریعا ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

سرگرد کیوان نژاد بیان  داشت: در بررسی های کارشناسان علت تامه تصادف ترکیب وتقارن دوخطا  ۱- بی مبالاتی از جانب راننده کامیون  بعلت تجاوز به چپ به میزان ۸۰%  ۲-بی مبالاتی ازجانب راننده موتورسیکلت به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی به میزان ۲۰%  مقصر در تصادف تشخیص داده شدند.

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در این تصادف راننده موتورسیکلت ودو نفر سرنشین موتورسیکلت به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی در اثر شدت جراحت وارده در دم فوت شدند.

سرگرد کیوان نژاد دراین خصوص به موتور سوران توصیه کردو گفت : همانگونه که ملاحظه شد در این حادثه  اگر موتور سوران کلاه ایمنی داشتند قطعا صدمه کمتری می دیدند و سبب مرگشان نمی شد، همچنین به رانندگان توصیه کرد در جاده‌های فرعی با سرعت مطمئن حرکت کنند.

کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر سنتی و انتقال آن از یکی از استان های شمالی به خراسان شمالی فعالیت دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان به شهرستان گرگان اعزام شدند، افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق به شناسائی افراد مورد نظر شدند که در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر که برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید، بیان داشت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد به صورت ویژه برخورد می کند، یاد آور شد: شهروندان عزیز می توانند در صورت اطلاع از این گونه اخبار سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری دوجاعل در شهرستان گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف پیش دستانه یک فقره جعل پروانه کسب ودستگیری دو نفرجاعل خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان در راستای مبارزه باضررهای اقتصادی-اجتماعی فرهنگی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به کشف یک فقره جعل پروانه کسب ودستگیری دونفرجاعل شدند.

این مقام انتظامی گفت:این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرارگرفت که طی هماهنگی با مقام قضایی مجوز دستگیری اخذ گردید،که نامبرده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ محمد حدادیان در ادامه افزود: طی بازجویی های صورت گرفته متهم اذعان داشت انگیزه من از جعل این پروانه کسب ضمانت وام برادرم بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان اعلام داشت که پلیس۱۱۰شبانه روز در خدمت مردم است واز تمامی شهروندان خواست که در صورت مشاهده با چنین موردی با تلفن ۱۱۰پلیس را در جریان قرار بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.