شهرکرد-رئیس سازمان جهاد کشاورزی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۷۰۰ تُن آبزی و ماهی در قفس در استان چهارمحال و بختیاری پرورش یافت.

تولید ۷۰۰ تن ماهی در قفس در چهارمحال و بختیاری

ذبیح الله غریب در گفت و گو با  قدس آنلاین با اشاره به مهمترین پروژه های اجرا شده در بخش کشاورزی با هدف ارتقای توان تولید ملی اظهار داشت: سال گذشته تجهیز و نوسازی اراضی احداث شبکه های اصلی و فرعی و توسعه سامانه های نوین آبیاری به مساحتی بالغ بر پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع انجام شده است.

وی با اشاره به توسعه آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس افزود: سال گذشته ۷۰۰ تُن آبزی و ماهی در قفس در استان چهارمحال و بختیاری پرورش یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با توجه به دارای اهمیت بودن منابع طبیعی، آبخیزداری و حفاظت خاک و توسعه باغات خاطر نشان کرد: سال گذشته باغات دیم گیاهان دارویی و گل محمدی به وسعت چهار هزار و ۴۴۴ هکتار کشت و توسعه پیدا کرد.

غریب عنوان کرد: توسعه تولید و اصلاح بازسازی و نوسازی واحدهای گلخانه ای باید مورد توجه ویژه قرار گیرد از همین رو ۵.۶ هکتار توسعه کشت و اصلاح گلخانه ای در سطح استان انجام شده که میزان تحقق هدف در این زمینه ۱۸۷ درصد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.