شهرکرد- معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی میراث ‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی دومین مرحله طرح مبارزه با قاچاق محصولات صنایع‌ دستی خارجی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آغاز مرحله دوم مبارزه با قاچاق محصولات صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری، مهرداد رئیسی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی طرح نظارت بر فروشگاه‌های عرضه صنایع‌ دستی و نظارت بر عرضه آنها در سایر فروشگاه‌های استان با هدف حمایت از فروش تولیدات داخلی، نظارت بر قیمت‌گذاری و محصولات عرضه شده‌ اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با حضور کارشناسان صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی و اکیپ یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی از ضابطین اجرایی استان آغاز شد.

معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی میراث ‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در راستای حمایت از تولید و فروش محصولات صنایع‌‍‌دستی داخلی تذکرات لازم به ‌صورت شفاهی و کتبی به فروشگاه‌هایی که اجناس خارجی داشتند نیز اعلام شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: این بازدید ها به صورت دوره ای انجام می‌شود و در صورت وجود اجناس صنایع‌دستی خارجی، عدم درج قیمت، کیفیت پایین محصولات و صنایع ‌دستی که مصوب رشته‌های تولیدی نیستند، برخورد جدی می‌شود و از طریق مجاری قانونی براساس قوانین و ضوابط مربوطه اقدامات لازم انجام خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.