خرم آباد- جمعی از خبرنگاران لرستان با انتشار بیانیه ای نسبت به عملکرد استاندار لرستان واکنش نشان دادند.

۷۷روز سکوت مدیریت ارشد لرستان در برابر عملکرد ضعیف مدیران

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از خبرنگاران لرستان با انتشار بیانیه ای نسبت به عملکرد استاندار لرستان واکنش نشان دادند.

در این بیانیه که به صورت انبوه در رسانه های اجتماعی منتشر شده، آمده است؛

با حول قوه الهی و با استعانت از خداوند متعال در راستای رسالت خطیر اطلاع رسانی؛ ما به عنوان رکن چهارم دموکراسی و فارغ از هر جناح سیاسی و نظر به خواسته نخبگان دلسوز علمی، فرهنگی و سیاسی استان، انتظار می رفت استاندار در بدو ورود  و دومین سال قرار گرفتن لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی گامهای مهم و اساسی را بردارد.

اما؛ متاسفانه در این بزنگاه حساس اقتصادی و سیاسی لرستان، شاهد بی تحرکی و عدم تغییر و برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات عدیده استان هستیم که انتظار اقشار مختلف جامعه نادیده گرفته شده است.

می طلبید، استاندار لرستان با گذشت بیش از ۷۷ روز؛ در راستای تغییر مدیران استانداری و سایر مدیران اقدام کند که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

در این میان بسیاری از مدیران ناکارآمد در سایه سکوت مبهم استاندار به مدیریت ضعیف خود ادامه داده و مردم به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شده اند.

در آستانه سال ۹۷، بحث بودجه ریزی و جذب اعتبارات برای دستگاههای اجرایی از الزامات استان بوده که این سکوت مبهم موجب شده تا لرستان، از طرح و برنامه ریزی برای ارائه بودجه مورد نیاز سال آینده بازمانده و عملا  وضعیت لرستان در سال آینده در هاله ای از ابهام و بن بست بودجه ای قرار می گیرد.

عدم توجه به مقوله مهم رسانه، اطلاع رسانی و نبود مشاوران کارآمد در کنار استاندار نیز موجب شده تا امر اطلاع رسانی به ضعیف ترین شکل ممکن درآید و عملا رسانه های استان به عنوان امین و رابط مردم و مسوولین، نتوانند مطالبات مردمی را مطرح و به گوش تصمیم گیران برسانند.

در ایامی که سکوت استاندار بحث محافل عمومی شده است؛ رسانه ها به عنوان بخش مهمی از داشته های اطلاعاتی و راهگشای استان، فاقد کارکرد و کارآیی انگاشته شده و هیچگونه تعاملی با این ظرفیت عظیم صورت نمی گیرد.

تکرار نشست های بی حاصل با مدیران قبلی، تداوم آمارسازی های گذشته، توجه صرف به دیدار با برخی مدیران استان و بازدیدهای بی نتیجه از شهرستانها، به نظر می رسد هیچ دردی از مشکلات مردم لرستان دوا نخواهد شد و تنها هدر رفت زمان توسعه و استفاده از ظرفیت ها در لرستان را به دنبال دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.