تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در دیدار با شرکت کنندگان سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت:اندیشمندان جهان اسلام با بساط جهالت مبارزه کنند.

اندیشمندان جهان اسلام با بساط جهالت مبارزه کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی ظهر دوشنبه در دیدار با شرکت کنندگان سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در حرم مطهر امام راحل(ره) طی سخنانی گفت: خدا نکند گرفتار اندیشه پستی شویم که کشتن مسلمانان را «قربت خدا» تصور کند و خدا نکند پراکندگی بر جان و روح ما سیطره یابد، اندیشمندان باید با بساط جهالت مبارزه کنند.

وی با اشاره به آرامش رژیم صهیونیستی در سال های اخیر ادامه داد: روزی قرار بود بیت المقدس را آزاد کنیم اما آدرس منازل همدیگر را به ما دادند و به روی هم آتش گشودیم؛ هرچه اندیشمندان گفتند کار این گروه های تکفیری حدّ یقف ندارد کسی گوش نداد، در جهان اسلام بزرگترین لطف به کسانی شد که می خواستند قلب ها به اسلام نزدیک نشود؛ به خودمان مشغول شدیم، به تریبون های صهیونیستی اجازه دادیم به اسلام هراسی دامن بزنند؛ مسلمانان را در خوف قرار دادیم. 

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) با بیان این که امروز رگه هایی از بازگشت عقلانیت به چشم می خورد و پیروزی های اخیر برادران ما بر تکفیری ها نوید دهنده این امر است، گفت: راهی جز با هم بودن و کنار گذاشتن کینه ها و تدبیر کردن نداریم که نمونه ای از این تدبیر را چند روز قبل در لبنان دیدیم. این عقل می تواند در عرصه های زندگی ما وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.