سخنگوی انصار الله یمن اعلام کرد که نیروهای انصار الله هیچ مشکلی با برادران خود در کنگره مردمی یمن ندارند و مشکل آنها با خیانتکارانی است که با متجاوزان به یمن همدست بوده اند.

به گزارش قدس آنلاین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصار الله یمن اعلام کرد که مردم یمن در نبردی حضور دارند که پایان آن پیروزی است و در نهایت مردم یمن ثابت خواهند کرد که در همه دشواری های این مسیر بر خدا توکل می کند.

سخنگوی انصار الله تأکید کرد که نیروهای میهنی یمن خیلی زود از حجم توطئه برای هدف قرار دادن جبهه های داخلی آگاه شده و با آن مقابله کردند.

محمد عبدالسلام تأکید کرد که نیروهای انصار الله هیچ مشکلی با برادران خود در کنگره مردمی یمن ندارند اما مشکل آنها با خیانکارانی است که با متجاوزان همدست شده بودند.

سخنگوی انصار الله تأکید کرد که کنگره مردمی یمن شریک سیاسی انصار الله در شورای سیاسی یمن در مقابله با دشمنان است باید همکاری و هماهنگی میان کنگره مردمی یمن و انصار الله بیشتر تقویت شود.

محمد عبدالسلام گفت که دشمنان مردم یمن از حمله به مردم یمن دست نخواهند کشید به همین دلیل باید مردم در برابر توطئه های دشمن استوار و بیدار باشند.

منبع: المسيرة

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.