جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه جنگ در سوریه "جنگ فرامنطقه‌ای" بود، گفت: پیروزی جبهه مقاومت "اسلام آمریکایی" را در جهان شکست داد.

سردار قاآنی: پیروزی جبهه مقاومت "اسلام آمریکایی" را در جهان شکست داد

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی در یادواره شهدای مدافع حرم دانشگاه سمنان اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت یکی از افتخارات بزرگ ایران بوده و این پیروزی همانند هشت سال دفاع مقدس برای مردم این کشور ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر شهدا و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های آنان یکی از مهم‌ترین وظایف امروز ماست ابراز کرد: با پیروزی جبهه مقاومت اسلام ناب محمدی در سراسر جهان معرفی و حقانیت آن در اذهان عمومی آشکار شد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تأکید براینکه آمریکا مهم‌ترین حامی گروهک تکفیری داعش بود خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در تلاش برای ترویج اسلام و فرهنگ آمریکایی در جوامع و کشورهای مسلمان منطقه هستند که این پیروزی اسلام آمریکایی را در جهان شکست داد.

وی با بیان اینکه جنگ در سوریه یک جنگ فرامنطقه‌ای بود، افزود: باوجود شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت از پیشروی این گروهک تکفیری و تروریست ضداسلامی در منطقه جلوگیری شد. جنگ با داعش جهادی ارزشمند و زیبا بود.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه ۱۸ عملیات انتحاری از سوی گروهک تکفیری داعش در منطقه در طول شبانه‌روز انجام می‌داد، تصریح کرد: این اقدامات برای درهم شکستن مقاومت رزمندگان بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.