گرگان- استاندار گلستان گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال پرونده تسهیلات ارزان قیمت از سوی دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان به بانک معرفی ، که پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زا با همکاری معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری به سرمایه گذاران در روستاها در حال انجام است.

۶۰۰ میلیارد ریال پرونده تسهیلات ارزان قیمت به بانک های گلستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید مناف هاشمی اظهار کرد: با توجه به معرفی ۶۰۰ میلیارد پرونده از سوی دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان به بانک، در این مرحله تاکید لازم به پیگیری ویژه و برگزاری نشست های هفتگی رصد مستمر و مشترک از طریق دستگاه های اجرایی و بانک و متقاضیان، جهت جذب مبلغ مذکور و پرداخت تسهیلات به متقاضیان حداکثر تا اسفند سال جاری، انجام شده است.

دکتر هاشمی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی دفتر امور روستایی و معاونت امور عمرانی استانداری جذب ۱۰۰ درصد این تسهیلات است.
وی یکی از رویکرد های مهم توسعه استان را توجه به روستاها دانست و تصریح کرد: این تسهیلات از محل موضوع تفاهم نامه استانداری گلستان، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی با عاملیت بانک سینا به صورت یارانه دار در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنج درصد از سود تسهیلات مذکور توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و پنج درصد از سوی بنیاد علوی پرداخت می شود با ده درصد یارانه فوق، تسهیلات با سود ۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
دکتر هاشمی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی دفتر امور روستایی و معاونت امور عمرانی استانداری جذب ۱۰۰ درصد این تسهیلات است.
به گفته استاندار گلستان پروژه های در حال پیگیری با توجه به نیاز استان بیشتر در حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنایع، شیلات و خدمات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.