کرج- رییس اتاق اصناف مرکزاستان البرز گفت: در قالب گشت های ویژه بازرسی با اصناف مزاحم در تردد شهروندان در کرج برخورد جدی می شود.

برخورد جدی با صنوف مزاحم تردد شهروندان در کرج

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: متاسفانه برخی صنوف از فضای پیاده روها برای کسب وکار خود استفاده می کنند و این مساله شهروندان را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: با توجه به این موضوع گشت های ویژه ای از روز شنبه در نقاط مختلف شهر حضور خواهند یافت و با موارد این چنینی برخورد قانونی لازم را خواهند داشت.

کریمی با تاکید براینکه صنوف مختلف تنها مجازند در فضای ملک و واحد صنفی خود فعالیت کنند  وارائه خدمات نمایند گفت: در بار نخست تذکر داده خواهد شد ودر صورتی که از سوی صنف رعایت موارد وضوابط نشود اقدام به پلمب می کنیم.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: پیاده رو و خیابان ها محل تردد خودروها و شهروندان است و هیچ واحد صنفی مجاز نیست برای کسب وکار خود از این محیط عمومی بهره بگیرد وآن را اشغال کند.

کریمی ادامه داد: به شخصه هر جایی که خودم به این گونه موارد برخورد کنم تذکر می دهم و به اتحادیه های خود نیز اعلام کرده ایم که با چنین مواردی برخورد لازم را صورت دهند.

وی در پایان گفت: مجددا موضوع ضرورت سهولت تردد مردم در معابر عمومی و ضابطه مند عمل کردن اصناف را به اتحادیه ها یادآوری می کنم تا مشکلات در این بخش به حداقل برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.