جمعیت الوفاق بحرین از نیاز آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به چندین عمل جراحی خبر داد.

نیاز آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به چندین عمل جراحی

به گزارش قدس آنلاین، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که بر اساس معاینات اولیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، وی به چندین عمل جراحی نیاز دارد. 

الوفاق افزود: تحمیل اقامت اجباری علیه شیخ عیسی قاسم به مدت ۱۸ ماه، به وخامت حال ایشان منجر شده است.

وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم از حدود ۱۰ روز قبل رو به وخامت رفت و از زمان اعلام این خبر تاکنون مناطق مختلف بحرین، صحنه تظاهرات و راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز مردم در محکومیت محاصره منزل شیخ عیسی قاسم و محرومیت ایشان از درمان است.

منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم مرجعیت و رهبر شیعیان و انقلاب بحرین از خرداد ۱۳۹۵ و منزل ایشان مشخصاً از خرداد ۱۳۹۶ در محاصره نیروهای امنیتی آل‌خلیفه‌ قرار دارد و به‌علت این محاصره، بارها روند درمانی ایشان با مشکلات فراوان روبه‌رو شده است.

 علمای بحرین روز پنجشنبه گذشته از مردم این کشور خواستند که در محکومیت اقامت اجباری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و محرومیت او از درمان، در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کنند.

رژیم آل خلیفه سی و یکم اردیبهشت ماه گذشته در ادامه محاکمه غیرقانونی شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین، وی را به یک سال حبس محکوم کرد.

شیخ عیسی قاسم همچنین به مصادره اموال به‌میزان ۳ میلیون دینار و به پرداخت هزار دینار غرامت محکوم شده است.

در پی این حکم غیرقانونی رژیم آل خلیفه شهروندان بحرینی مقابل منزل وی تجمع و بر دفاع از ایشان تا لحظه آخر تاکید کردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه ۲ خرداد به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن ۶ تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند و از آن زمان تاکنون منطقه الدراز، در محاصره مزدوران آل خلیفه است.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.