یاسوج- هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به آب گرفتگی معابر، کاهش محسوس دما در برخی مناطق، کاهش دید افقی، طغیان رودخانه‌ها و اختلال در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی نقشه‌های جوی در مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان نشان می‌دهند که پایان هفته ناپایداری هایی به صورت افزایش ابر، بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و وزش باد در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه۱۶ آذرماهنقاط مختلف این استان تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد.

فرج الله شکوهی اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ورود سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه۱۶ آذر ماه جو استان تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد و جو غالب طی این مدت با افزایش ابر، بارش باران، برف در ارتفاعات و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود. 

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی به تدریج از ظهر روز جمعه ۱۷ اذرماه از جو استان خارج می‌شود، ادامه داد: کاهش دید افقی، احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، آبگرفتگی معابر عمومی و کاهش محسوس دما در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.