خرم اباد- فرماندار خرم‌آباد وجود معتادان متجاهر را زیبنده این شهر ندانست و خواستار رسیدگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی به این موضوع شد.

وجود معتاد متجاهر در معابر زیبنده خرم‌آباد نیست

به گزارش قدس آنلاین، اسد عبداللهی در گفت‌وگویی پیرامون جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر بیان کرد:فرمانداری وظیفه هماهنگ کردن چند دستگاه برای جمع آوری و نگهداری معتادین متجاهر در سطح شهر را بر عهده دارد.

وی افزود: در گذشته جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهر با محوریت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با کمک شهرداری و نیروی انتظامی صورت می‌گرفت که در حال حاضر این وظیفه به بهزیستی واگذار شده و نیروی انتظامی و شهرداری نیز کمک‌های آن هستند.

فرماندار خرم‌آباد گفت:در حال حاضر معتادین متجاهر توسط بهزیستی و شهرداری و با کمک نیروی انتظامی جمع آوری شده و برای نگهداری در مرکز ماده ۱۶ که توسط شورای مبارزه با مواد مخدر مدرریت می‌شود،انتقال داده می‌شوند.

وی ادامه داد: وظیفه هماهنگی و نظارت بر اجرای این امور نیز بر عهده فرمانداری است و ما کار اجرایی در این راستا انجام نمی دهیم.

این مسئول بر اهمیت جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر تاکید و عنوان کرد: تمام دستگاه‌های دست‌اندرکار باید وظایف خود را در راستای جمع‌آوری و نگهداری معتادین متجاهر انجام دهند و نباید کوتاهی در این زمینه داشته و از انجام وظایف‌شان خالی کنند.

عبداللهی اظهار داشت: مشکل اصلی در ارتباط با نگهداری معتادان متجاهر کمبود امکانات موجود به نسبت به تعداد معتادان متجاهر است و از طرفی اصلاح این افراد کار بسیار دشواری بوده و نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش بسیار زیادی است.

وی یادآور شد:در چند سال گذشته با توجه به اقدامات صورت گرفته شاهد حضور کمتر معتادان متجاهر در سطح شهر خرم‌آباد هستیم اما با این وجود حضور تنها چند معتاد متجاهردر معابر نیز زیبنده این شهر نبوده و لذا دستگاه‌های اجرایی متولی باید اقدامات لازم را برای جمع آوری معتادان متجاهر انجام دهند.

فرماندار خرم‌آباد گفت:هرچند برای رسیدن به نقطه ایده‌آل و جمع آوری همه معتادان متجاه رکار کمی سخت است اما باید تلاش زیادی در این راستا صورت گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.