امروز علمای وهابی شیعیان را کافر ومرتد اعلام می کنند وداشتن ارتباط با انها را مذموم اعلام کرده در حالی که با امریکا که اصولا اعتقادی به پیامبر اکرم ندارند متحد شده و حتی زیر یوغ آنان رفته اند و با صهیونیست ها که اصولا مطابق آموزه های کتاب مقدس خود "تلموت" هرغیر یهودی را حیوانی ناطق می داند که خانه اش طویله است همکاری می کنند! در حالی که علمای وهابی کشتن شیعیان را عامل رفتن به بهشت عنوان می کنند کشتن صهیونیست ها را حرام می دانند انها این جنایات را علیه شیعیان انجام نمی دهند بلکه برادران اهل سنت نیز از دست انان در امان نیستند. نمونه آن رفتارهای داعش و گروه های تروریستی در عراق وسوریه است که مورد حمایت سعودی قرار دارد.

غرب به دنبال افزایش اتحاد خود و ایجاد تفرقه در جهان اسلام است/ سعودی ها ابزار غرب برای عدم انسجام در جهان اسلام شدند

قدس آنلاین- دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسایل سیاسی و سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه حمایت های علمای مزدور وهابی منجر به افزایش وقاحت رئیس دولت آمریکا شده است به قدس آنلاین گفت: اعلام رسمیت شناختن  بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی از سوی آمریکا وانتقال سفارت شیطان بزرگ به قدس که مورد استقبال شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته بیانگر آن است که سیاست سازش با رژیم صهیونیستی غلط و بسیار آسیب زاست. رژیم صهیونیستی که با شعار سلطه از نیل تا فرات سرزمین فلسطین را اشغال کرد حتی کمترین حقوق فلسطینیان را به رسمیت نمی شناسد و برنامه ای برای پایان قتل؛ تجاوز و ویرانی خانه های مردم بی دفاع فلسطین ندارد. متاسفانه سیاست های کشورهایی نظیرعربستان، امارات وهم پیمانانشان و علمای وهابی ازسیاست انتقال پایتخت رژیم اشغالی به قدس شریف و درخواست فراموش کردن قدس از سوی مسلمانان و واگذاری آن به یهودیان از سوی علمای مزدور وهابی منجر به افزایش جسارت در رئیس دولت آمریکا شده است تا با چنین وقاحتی این موضوع را اعلام کند.

 این کارشناس بین الملل با تاکید بر ایجاد انتفاضه های جدی تر خاطر نشان کرد: بی تردید انجام چنین طرحی منجر به انتفاضه های بزرگی در فلسطین می شود و آمریکا با چنین راهبردی یکپارچگی و اتحاد گروه های مقاومت و فلسطینیان را برای نابودی این رژیم غاصب هموار تر می کند. بی شک مبارزه با رژیم صهیونیستی به کرانه باختری هم تعیم خواهد یافت از طرفی ملتهای مسلمان را به مبارزه بیشتر و موثرتر با رژیم صهیونیستی ترغیب می کند، هر چند که ملتهای فهیم مسلمان در سراسر دنیا به نفع مردم فلسطین موضع گیری نموده و از دولتهای حامی رژیم غاصب اعلام نفرت و انزجار خواهند کرد. وی افزود: یقینا رژیم عربستان همپیمانان مرتجع منطقه ای بیش از پیش منزوی خوهند شد. از سوی دیگرعلمای وهابی که به نفع رژیم صهیونیستی و علیه سایر مسلمانان جهان فتوی صادر می کنند نزد ملتها وحتی پیروان خود بی اعتبار خواهند شد.

قدیری ابیانه با تاکید بر احیای شعار فسطین و به زباله دان پیوستن رژیم جعلی صهیونیسم به قدس آنلاین گفت: اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نمی تواند این رژیم را از سرنوشت محتوم خویش یعنی اضمحلال درآینده ای نه چندان دور نجات دهد، این رژیم جعلی است وهمانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند آینده ای نخواهد داشت. هر چند رژیم صهیونیستی دائم از جنگ با حزب الله می گوید اما حزب الله اعلام کرده این بار فقط درسرزمین خویش  بر علیه صهیونیست ها مبارزه نمی کند، بلکه جنگ را به داخل خاک فلسطین اشغالی می کشاند. وی ادامه داد: آغاز هر گونه جنگی با رژیم صهیونیستی با حزب الله برای این رژیم غاصب ویرانگر خواهد بود.  تمام نقاط فلسطین اشغالی از جمله تاسیسات هسته ای  در دسترس موشک های حزب الله قرار دارد بنابراین دیگر اسرائیلی باقی نخواهد ماند تا به دنبال استقرار پایتختی برای خود باشد. مسلم است که یک بار دیگر  فلسطین به طور کامل به نقشه بازخواهد گشت و شعار آزادی فلسطین از" نهر تا بحر" که شامل کل فلسطین می باشد، شعار سلطه از نیل تا فرات صهیونیست ها را محو خواهد کرد و رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

قدیری ابیانه در ادامه با اشاره به نکات مهمی در راستای اختلاف افکنی قدرتهای غربی در جهان اسلام به اتحاد غرب اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست اختلاف بیانداز وحکومت کن سیاست استعمار انگلیس بوده که امریکا و سایر همپیمانانش نیز از چنین سیاستی پیروی می کنند در حالی که کشورهای اروپایی که از نژادها، مذاهب؛ زبانها و واحدهای مختلف پول تشکیل شده اند و در طی قرنها و سالهای گذشته جنگهای خونینی با کشتارهای میلیونی داشته اند که جنگ جهانی اول و دوم نمونه ای از آن است دراین عصر بر ایجاد و افزایش وحدت بین خود تمرکز کرده اند؛ آنها خواستار برداشته شدن مرزهای بین کشورهایشان؛ تشکیل پول، پارلمان و سیاست خارجی واحد بوده وهستند، در حالی که عکس این موضوع را برای مسلمانان دنبال کرده و  به اختلافات قومی؛ قبیله ای، نژادی ومذهبی در بین مسلمانان دامن می زنند.  

این کارشناس مسایل سیاسی در خصوص راهبرد دنیای غرب برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام گفت: آنها برای افزایش اختلاف بین مسلمانان با ایجاد مذاهب جعلی در بین شیعیان واهل سنت که از آن میان می توان به وهابیت درعربستان، قادیانی در پاکستان و بهائیت در ایران در این راستا شکل گرفت تلاش کردند. قادیانی  در پاکستان و بهائیت در ایران به شکست انجامید اما وهابیت در عربستان گسترش یافت. دشمنان توانستند با ایجاد اختلاف در تمام زمینه ها برجهان اسلام مسلط شوند تا با غارت منابع آنها مسلمانان را به فقر وفلاکت بکشانند.

این کارشناس بین الملل با انتقاد از سیاست های ضد وحدت سعودی ها گفت: امروز علمای وهابی شیعیان را کافر ومرتد اعلام می کنند وداشتن ارتباط با انها را مذموم اعلام کرده در حالی که با امریکا که اصولا اعتقادی به پیامبر اکرم ندارند  متحد شده و حتی زیر یوغ آنان رفته اند و با صهیونیست ها که اصولا مطابق آموزه های کتاب مقدس خود "تلموت" هرغیر یهودی را حیوانی ناطق می داند که خانه اش طویله است همکاری می کنند! در حالی که علمای وهابی کشتن شیعیان را عامل رفتن به بهشت عنوان می کنند کشتن صهیونیست ها را حرام می دانند انها این جنایات را علیه شیعیان انجام نمی دهند بلکه برادران اهل سنت نیز از دست انان در امان نیستند.   نمونه آن رفتارهای  داعش و گروه های تروریستی در عراق وسوریه است که مورد حمایت سعودی قرار دارد.

قدیری ابیانه افزود: هر چند داعش توسط امریکا، انگلیس و اسرائیل ایجاد شد اما عربستان وعلمای وهابی تمام قد از آنها حمایت کردند. یکی از مواضع داعش که مورد توجه علمای وهابی قرار دارد این است که چون حجاج سنگ خانه خدا را می پرستند خونشان مباح وقتلشان واجب است، آنها در صورتی می توانند از شرک رهایی یابند که با دست خود خانه خدا را خراب کنند. تفکر وهابی وداعشی منجر به ویرانی مقابر پیامبران الهی و بمب گذاری در مساجد و به خاک وخون کشاندن هزاران نماز گزار ومسلمان بیگناه شده است. وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکر وهابی داعشی زنان را به بردگی می گیرد وبازار بردگی ایجاد می کند به حدی که حتی مجوز زنای با محارم را هم صادر می کند! خوشبختانه تعداد بسیار کمی از برادران وخواهران اهل سنت این تفکر را باور کردند و اکثریت بر حول سنت وآموزه های صحیح اسلامی وگوش به فرمان قرآن در راستای افزایش وحدت اسلامی هستند. این تفکر به حدی نجس است که حتی برخی از علمای وهابی همسران خویش را برای جهاد نکاح دراختیار تروریست ها قرار دادند.

دکتر قدیری ابیانه در پایان با تاکید بر حفظ وحدت وحرکت به سمت تمدن سازی اسلامی تصریح نمود: خوشبختانه مواضع علمای اهل سنت از جمله علما واساتید دانشگاه الازهر در مصر بیانگر قاطعیت مبارزه با این تفکر وگروه های تروریستی است. هر چند سعودی ها بر طبل جنگ وتفرقه می نوازند اما جمهوری اسلامی ایران همواره برخلاف سیاست های استعمارگرانه بر وحدت مسلمین تاکید دارد و به دنبال احیای این آموزه قرآنی ودینی و تاکید شخص پیامبر اکرم اسلام (ص) است. بی شک در صورت اتحاد مسلمانان، جهان اسلام به  بزرگترین ابرقدرت جهان تبدیل خواهند شد و زمینه برای شکل گیری تمدن اسلامی فرام می شود چرا که به اذعان دوست ودشمن جمهوری اسلامی ایران از توانایی ویژه ای برای رهبریت حرکت عظیم به سمت شکل گیری تمدن عظیم اسلامی را داراست ازاین رو توجه به وحدت وجلوگیری از تشتت جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.