گرگان- مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت گفت:استان گلستان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مدیریت خوب نماینده ولی فقیه در استان نماد والگوی وحدت در کشور است.

گلستان در اتحاد و وحدت الگوی کشور است
عبدالحی آخوند میرزاعلی امام جمعه شهرستان آق قلادرگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در اخرین روز از هفته وحدت اظهار کرد:خداوند متعال در قرآن کریم وپیامبر گرامی اسلام در آپاحادیث از همه مومنان خواسته اند اتحاد ویکپارچگی خود را با یکدیگر حفظ نمایند.
وی تصریح کرد:مومنان ومسلمانان به تاکید قرآن با هم برادرند و اگر چنانچه بین آنها اختلافی صورت گیرد باید حتما صلح وسازش نمایند.
اخوند میرزاعلی با بیان اینکه اتحاد ووحدت کلمه رمز موفقیت مسلمانان است،گفت: مسلمانان می دانند که یکی از عوامل اتحاد چنگ زدن به قرآن کریم است وکسی در آن هیچ شک وتردیدی ندارد.
مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت افزود: هر جا اتحاد است موفقیت وپیروزی است وهر جا تفرقه واختلاف است ضرروزیان است واگر ما خود را مومن ومسلمان می دانیم باید اتحاد ویکپارچگی خود را حفظ نماییم.
اخوند میرزاعلی تصریح کرد: ما مسلمانان شیعه وسنی خدا،قبله،پیامبر و قرآن مشترک داریم و طبق فرمایش قران نیز بهترین شما با تقواترین شماست.
امام جمعه شهرستان آق قلا بیان کرد:وظیفه علمای شیعه وسنی است که در محافل ومجالس ونماز جمعه بر وحدت ویکپارچگی مسلمانان تاکید بیشتری نمایند.
اخوند میرزاعلی افزود:اگر چنانچه فقط وفقط خودمان را وعقاید مذهب خود را ببینبم نمی توانیم بر وحدت تاکیدی داشته باشیم و تنها محبت واحترام متقابل،یکدلی ویکرنگی و پذیرفتن یکدیگر می تواند به ثمره وحدت بین ما برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.