سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی خوشحالم که مربی پرسپولیس هستم و در فضای خوبی هم امروز بازی کردیم.

اظهارات برانکو بعد از پیروزی پرسپولیس در رشت

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: طبیعی است که از این برد راضی هستم. قبل از هر چیزی خوشحالم که مربی پرسپولیس هستم و در فضای خوبی هم امروز بازی کردیم. استان گیلان استان خوبی است و این قشنگ ترین بخش فوتبال است که اینجا هستیم.

وی ادامه داد: ما خوشحالیم که نتیجه خوبی به دست آوردیم و از طرفی ما در گیلان هواداران زیادی داریم، این برد را به آن هواداری که در سانحه رانندگی آسیب دید تقدیم می‌کنم اما درباره سپیدرود هم باید بگویم که این تیم واقعاً بازی‌های خوبی انجام داده و حقش بود که در جدول جایگاه بهتری داشته باشد، حتی در بازی با فولاد که در اهواز انجام شد فولاد مقابل سپیدرود تیم بهتری نبود برای همین است که می‌گویم برد در بازی امروز برای ما اهمیت زیادی داشت، سپیدرود یک تیم هجومی است و امروز به دنبال برد بود اما وظیفه ماست تا فاصله خود را در جدول با سایر تیم‌ها حفظ کنیم. 

 برانکو درباره اینکه یکی از خبرنگاران پرسید این پرسپولیس با پرسپولیس بازی‌های قبلی یکی نبود و چه برنامه‌ای برای نیم‌فصل دارید، افزود: من با ارزیابی شما موافق نیستم، قبول داریم که بازی سختی را بردیم اما مقابل یک تیم خوب بازی می‌کردیم و طبیعی است که در هر بازی شرایط مشابه نباشد. در هر بازی افت و خیز زیاد وجود دارد این مسائل جزئی از فوتبال است، درباره نیم‌فصل و بازیکن گرفتن هم باید بگویم که ما محروم هستیم و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم اما کادر بازیکنان ما قوی است و می‌توانند در ۳ جبهه بجنگند. 

 خبرنگاری از برانکو پرسید تیم شما در نیمه اول ۲۲۸ پاس داد و در پایان بازی میزان پاس پرسپولیس ۳۵۴ پاس و ۱۰ موقعیت خطرناک بود، اظهار داشت: خوشحالم که این آمار را دارید، ما مقابل ذوب‌آهن ۵۰۲ پاس داشتیم که بیش از ۸۶ درصد آن صحیح بود. می‌دانستیم سپیدرود بسته بازی می‌کند و انتظار این موضوع را داشتیم و راه حل ما دادن پاس‌های سرعتی بود تا تیم حریف را خسته کنیم و سعی کنیم از کناره‌ها حمله کنیم چون از میانه زمین سخت است که به سپیدرود ضربه بزنیم. این مسئله فلسفه بازی پرسپولیس است.

 برانکو عنوان کرد: موقعیت خطرناک زیادی در این بازی داشتیم اما طبیعی است که همه توپ‌ها گل نمی‌شود، این را هم باید بگویم که فرصت خوبی برای سپیدرود بود و خودش را بالا بکشد و برای بقا بجنگد.   

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه نظرتان در مورد داوری و صحنه مشکوک نیمه دوم چیست؟ در مورد داوری بحث نمی‌کنم، مقابل ذوب‌آهن هم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد اما در مورد آن صحبتی نکردم. فکر می‌کنم داوران عالی هستند، در این زمین برخورد دو تیمی که محکم بازی می‌کنند طبیعی است. 

برانکو در مورد ارزیابی‌اش از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و گروه پرسپولیس گفت: آسیا یک سطح بالاتر از لیگ ایران است، قبلاً هم در این مورد صحبت کرده‌ام، الوصل قهرمان امارات است و السد با ژاوی و پورعلی‌گنجی در لیگ قطر در رده دوم قرار دارند. قرعه سختی داریم اما در هر حال آماده مقابله با هر حریفی هستیم.

وی در مورد وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه و اینکه آیا پیش از مسابقه در چنین زمینی تمرین داشتید یا خیر، گفت: بازی در چمن مصنوعی مشکل به وجود می‌آورد اما در کنفرانس پیش از بازی گفتم اصلاً دنبال بهانه و توجیه نیستیم، برای هر دو تیم این شرایط وجود داشت ما روز گذشته یک تمرین کوچک برگزار کردیم در تهران هم دنبال چنین زمینی نبودیم اما واقعیت این است که همه بازیکنان در چمن مصنوعی مشکل دارند و توپ به یکباره تغییر مسیر می‌دهد. در مجموع هر نتیجه‌ای اتفاق بیفتد دنبال بهانه نیستیم.  

* برای قراردادم یکسری جزییات وجود دارد و باید توافق کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گرشاسبی گفته است شنبه، یکشنبه با شما تمدید می‌کند، گفت: مهمترین مسئله این است که همه خوب کار می‌کنند و نتیجه می‌گیریم الان هم صدر جدول هستیم و همه هواداران از این موضوع خوشحالند، یکسری جزئیات وجود دارد و باید توافق کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.