سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه هنوز از تیمش راضی نیست، دلیل غیبت سجاد شهباززاده در لیست این تیم در بازی مقابل سپاهان را اعلام کرد.

صحبتهای شفر بعد از برد استقلال مقابل سپاهان

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر پس از پیروزی سه بر صفر امشب استقلال تهران مقابل سپاهان  در هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا من می خواهم درباره مصاحبه دیروز صحبت کنم. مشکلات زیادی در ترجمه صحبتهای روز گذشته من وجود داشت. دلیلی که من اینجا هستم همین است. می خواهیم مشکلات دیروز را حل کنیم.  متاسفم از آنچه که روز گذشته شنیدید. من آن صحبتها را نکردم.

وی درباره بازی امروز این تیم گفت: می دانستم بازی خوبی انجام می دهیم. بازیکنانمان نیاز به اعتماد به نفس داشتند. دیدید که علی قربانی چقدر خوب بود. همیشه شوت ها را تمرین کرده بودیم و دیدید که کار درستی کردیم چون امروز به دردمان خورد.

سرمربی استقلال تهران درباره عملکرد سرور جپارف گفت: برای او خیلی خوشحالم. این بازیکن خیلی خوب بازی کرد. کمتر پیش می آید سه گل بزنیم. من به او و بقیه بازیکنانم تبریک بگویم. نمی خواهم یک الی دو بازیکن را انتخاب کنم که خیلی خوب بودند. اما می خواهم بگویم امید ابراهیمی و مجید حسینی خیلی خوب بازی کردند. سرور را همه دیدید. او خیلی خوب بود. دروازه بان تیم هم در نیمه دوم عالی بود.

وینفرد شفر در ادامه تصریح کرد: هنوز از تمام تیمم  راضی نیستم و باید بگویم همچنان باید تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره حضور ۶۶ دقیقه ای مهدی قائدی و اینکه به نظر می رسد او هنوز تحت تاثیر اتمسفر آزادی است، گفت: او خوب بازی کرد اما خسته بود. او خیلی روی توپ کار کرد و خسته شده بود. نخواستم برای او و علی قربانی مساله فیزیکی پیدا شود. یعقوب کریمی و خسرو حیدری را به همین دلیل وارد زمین کردم. من همانطور که گفتم قائدی کم کم به بازی کردن عادت می کند و امروز توانست بهتر بازی کند و مفید باشد.

سرمربی استقلال درباره عدم استفاده از جابر انصاری و سجاد شهباززاده در ترکیب ۱۸ نفره این تیم اظهار داشت: هر دو نفر مصدوم بودند.

شفر درباره اینکه به نظر می رسید شهباززاده چندان مصدوم نبوده است و با حالت قهر ورزشگاه را ترک کرده است، با تغییر صحبتهای قبلی خود، گفت: هیچ مشکلی نبود و ما می خواستیم یک بازیکن بیشتر در خط میانی داشته باشیم. برای همین شهباززاده در ترکیب قرار نگرفت. نبود شهباززاده به خاطر برنامه های تاکتیکی بود.

سرمربی استقلال درباره عملکرد خط هافبک استقلال و اینکه به نظر می رسید با حضور امید ابراهیمی، جپاروف و داریوش شجاعیان مثلث خوبی در خط میانی تشکیل شده بود، تصریح کرد: هافبکهای ما خوب کار کردند. آنها با توپ خیلی خوب می توانند کار کنند. هافبک های تیم خیلی خوب توانستند پاسکاری کنند. تیم سپاهان با چهار بازیکن در میانه میدان بود. آنالیزورهای تیم چنین پیشنهادی داده بودند. ما در تمرینات روی همین موضوع کار کردیم و هافبک های تیم نشان دادند خیلی خوب عمل می کنند. 

شفر همچنین هنگام خروج از ورزشگاه، درباره هیجانش در کنار زمین و اینکه آیا به خاطر جو استادیوم و راضی نگه داشتن تماشاگران این کار را می کند؟ گفت: خیر من در آلمان هم همینطور بودم. سعی می کنم عکس العمل نشان بدهم چون هیجان زده هستم و نمی توانم روی نیمکت بنشینم.

در این هنگام پسر شفر گفت که پدرش هنگامی که در آلمان برای صحبت به بازیکنان کنار خط می آمده، به کمک داورها هم یک شکلات می داده و این کارش در آلمان معروف بوده است!

سرمربی استقلال همچنین  درباره همگروهی استقلال با الهلال عربستان و الریان قطر و برنده بازی العین و نماینده بحرین هم گفت: خوشحالم با این تیم ها بازی می کنیم. من قبلا مربی العین بوده ام. چون پرسپولیس و استقلال سال گذشته به الهلال و  العین باختند خوشحالم که می توانیم با این تیمها بازی کنیم و نشان بدهیم فوتبال ایران از آنها بهتر است. ما می خواهیم این حریفان را شکست بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.