تربت جام ـ هنرمند جوان تربت جامی مقام اول طراحی لباس نمایش ( دیوکلاه ) در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان را کسب کرد.

هنرمند تربت جامی درجشنواره کودک افتخار آفرینی کرد

به گزارش قدس آنلاین، در آئین اختتامیه این جشنواره که روز جمعه در همدان  برگزار شد، زینب رشتی از هنرمندان تربت جامی، توانست بین رقبای خود، مقام اول طراحی لباس  این جشنواره را از آن خود کند.

زینب رشتی از هنرمندان جوان تربت جامی است که چند سالیست به عنوان طراح لباس، طراح صحنه و طراح گریم در رشته هنرهای نمایشی در مشهد فعالیت دارد.

وی از سال ۹۲ در اولین تئاتر موزیکال مشهد با نام آرایشگر به کارگردانی محمد حسن نیازی طراحی لباس و گریم را برعهده گرفت از آن پس در تئاترهایی مانند: برپهنه دریا (مبین انصاری)، طبیب اجباری (امیراحسان امیرپور)، عمارت خانه(کیوان صباغ)، بینوایان(سروش طاهری)، اطلسی های لگدمال شده (فرزاد علوی)، کاش خوابت را ندیده بودم (رسول عصاران)، عروسکی مورچه ای بنام موری(محمد جهانپا)، عروسکی پرنده و فیل(حمید کیانیان) و ... .  به عنوان طراح لباس یا گریم همکاری داشت.

وی در سال گذشته مقام اول طراحی لباس، بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان، مقام دوم طراحی لباس (نمایش پرنده و فیل) در جشنواره تئاتر بین المللی مهرآفرینان اصفهان و تقدیر ویژه از طراحی لباس (نمایش شهر پرنده ها) در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بندر عباس را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

زینب رشتی طراحی لباس و گریم ویدئو های : ماه و ماهی(حجت اشرف زاده)، خسته ام(محمد علیزاده) من با تو ام(عصار) قد بلند(امیر صفریان) و موزیک ویدئوی علی لهراسبی را بر عهده داشت که در ویژه برنامه شب نوروز ۹۵ از شبکه یک سیما پخش شد.

این هنرمند تربت جامی امسال هم برای دومین سال پیاپی موفق به کسب مقام اول طراحی لباس از بین و چهارمین جشنوراه بین المللی تاتر کودک همدان شد.

گفتنی است: نمایش (دیوکلاه) به کارگردانی محمد جهانپا از خراسان رضوی در این جشنواره شرکت داشت که در بخش کارگردانی کاندید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.