کرمانشاه – عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: فرودگاه کرمانشاه به دلیل موقعیت استراتژیکی که نسبت به استان های غرب کشور دارد قطعا جایگاه خودش را حفظ خواهد کرد

واکنش عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به سخنان نماینده همدان/ موقعیت فرودگاه کرمانشاه استراتژیک است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اخیرا فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که یکی از نمایندگان استان همدان در گفتگویی با تلفن همراه خود با فردی دیگر مدعی تعطیل شدن فرودگاه کرمانشاه می شود و خواستار انتقال پرواز های فرودگاه کرمانشاه به فرودگاه همدان است. وی همچنین از محوریت همدان در غرب کشور سخن می گوید.

در همین خصوص حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار قدس در واکنش به اظهارات این نماینده همدان در فیلم، اظهار داشت: اصلا در این خصوص چیزی نیست بلکه اعتبارات فوق العاده ای نیز برای توسعه فرودگاه کرمانشاه گذاشته شده است.

وی افزود: قطعا کرمانشاه قطب منطقه غرب کشور است و فرودگاه کرمانشاه از حیث جایگاهی تنزل نخواهد کرد بلکه به تازگی نیز اعتباری گذاشته شده است که ان اشاالله زیر ساخت های لازم آن توسعه پیدا کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی تصریح کرد: هر استانی برای خودش فرودگاهی دارد و فرودگاه کرمانشاه به دلیل موقعیت استراتژیکی که نسبت به استان های غرب کشور دارد قطعا جایگاه خودش را حفظ خواهد کرد و مجمع نمایندگان از حیثیت و حق مردم استان کرمانشاه قطعا دفاع خواهد کرد.

وی افزود: شما اگر نگاه کنید متوجه خواهید شد که از حیث جغرافیایی کدام استان محور است.

به گفته حسینی کیا استان های  لرستان، کردستان، ایلام  هم علاوه بر همدان زمانی زیر مجموعه  کرمانشاه بوده اند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تاکید کرد: یعنی آن قطبیت کرمانشاه برای همه استان های حاشیه ای به وضوح روشن است و خودشان هم می دانند که یک زمانی کرمانشاه مرکز استان بوده و همه این ها فرمانداری زیر مجموعه این مجموعه بوده اند و از حیث موقعیت جغرافیایی، استانی که بتواند همه را به هم وصل کند، قاعدتا استانی جز کرمانشاه نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.