شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری در هیات دولت در دستور کار مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار گیرد.

تهیه طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری در دستور مسئولان قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال  و بختیاری، اقبال عباسی در نخستین سفر رسمی خود به شهرستان لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تبدیل این استان به قطب گردشگری کشور از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به شهرکرد است.
وی افزود: تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری در هیات دولت در دستور کار مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار گیرد.
عباسی تصریح کرد: امسال مجموع اعتبارات عمرانی چهارمحال و بختیاری شش هزار میلیارد ریال بوده و این در حالیست که هزینه جاری دولتی در استان بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است.
وی بیان داشت: به همین منظور جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سفر به شهرستان لردگان مشکلات این شهرستان در مدت افزون بر ۱۲ ساعت بررسی و راهکاری لازم برای رفع برخی از این مسائل ارائه شد.
وی تصریح کرد: بیشترین مشکلات شهرستان لردگان در زمینه‌های تأمین آب آشامیدنی، آب و فاضلاب، آب کشاورزی، تکمیل مصلا، بهره‌برداری از پتروشیمی، توسعه گردشگری، احداث باغات، ارتقای کشاورزی و بهبود جاده‌های ارتباطی است.
عباسی اظهار کرد: به طرح‌های حوزه بهداشت و درمان و گردشگری شهرستان لردگان در بودجه سال ۱۳۹۷ توجه بیشتری می‌شود.
استاندار ادامه داد: حذف نقاط حادثه خیز و احداث آزاد راه لردگان – دهدز جز برنامه‌های اولویت دار مسئولان چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند توسعه‌ای شهرستان لردگان است.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تأمین آب آشامیدنی مردم به ویژه در بخش‌های فلارد و خانمیرزا از توابع این شهرستان جزء خواسته‌های مهم مردم محسوب می‌شود.
محمد خالدی بیان کرد: تامین آب مورد نیاز طرح‌های کشاورزی مانند فلارد یک و دو باید به طور جدی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.
وی یادآور شد: افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان لردگان به ویژه در فصل راهسازی از خواسته های مردم این شهرستان است.
خالدی عنوان کرد: مجوزهای قانونی احداث آزاد راه لردگان – ایذه صادر شده و آغاز عملیات اجرایی آن نیازمند جذب سرمایه‌گذار توانمند است.
وی اظهار داشت: فراخوان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی روند اجرایی و بهره‌برداری از آزاد راه لردگان – ایذه را سرعت می‌بخشد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان به ویژه در بخش خانمیرزا به ارتقاء و تخصیص اعتبارات بیشتری نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: ارتقای سیاسی بخش خانمیرزا به شهرستان و گشایش فرمانداری در آن سال‌هاست از سوی مردم و مسئولان در حال پیگیری بوده که تسریع در روند اجرای آن ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.