رییس پلیسراه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک عادی و روان بر محورهای این استان حاکم است و مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

ترافیک عادی و روان بر محورهای قزوین حاکم است

نصرالله بیگلری در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: باتوجه به اینکه تمام محورهای استان قزوین در روز گذشته پرتردد بوده است و ترافیک سنگینی در این محورها وجود داشت اما در حال حاضر ترافیک عادی و روان بر محورهای استان قزوین حاکم است و مشکل خاصی در تردد وسیله نقیله وجود ندارد.

وی ضمن توصیه هایی به رانندگان افزود: رانندگان نکات راهنمایی و رانندگی از جمله حفظ فاصله طولی با وسایل نقیله را رعایت کنند و تغییر مسیر را به صورت ناگهانی انجام ندهند؛ رانندگان در حاشیه آزادراه ها توقف نکنند.

رییس پلیسراه استان قزوین گفت: باتوجه به آغاز بارش های پراکنده برف و باران پاییزی از صبح امروز به رانندگان توصیه می شود قبل از آغاز سفر  استراحت و توقف کوتاهی داشته باشند چراکه ابتدای رانندگی بسیار خطرناک است؛ در صورتی که جاده کاملا نمک پاشی و شست و شو شده بود با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمعنه (حداقل ۴۰ الی ۵۰ کیلومتر) نسبت به حرکت در جاده ها اقدام کنند.

بیگلری بیان کرد: رانندگان سفر خود را به روز جمعه ۱۷ آذرماه سال جاری موکول نکنند زیرا ترافیک سنگینی بر محورهای استان قزوین حاکم خواهد بود و برای اواخر امشب یا فردا صبح از سفر برگردند تا به ترافیک سنگین بعدازظهر فردا برخورد نکنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر، بیش از ۵۰ تیم گشت،  تمام فرماندهان پاسگاه ها، گشت گروه کنترل و رییس پلیس استان قزوین در محورهای این استان حضور دارند تا خدمات به مسافران و رانندگان ارائه شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.