یزد - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت : درسال جاری مردم نیکوکار این استان برای تامین اقلام مورد نیاز زائران در قالب ۷۸ دستگاه کامیون و تریلی برای برگزاری گردهمایی اربعین حسینی در عتبات عالیات مبلغ ۳۵میلیارد ریال کمک کردند.

یزدی ها در گردهمایی اربعین ۳۵ میلیارد ریال کمک کردند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمدرضا جعفر خرمی در آیین معارفه معاون جذب ستاد مشارکت مردمی عتبات عالیات شهرستان ابرکوه با قدردانی از مردم مومن و متعهد استان، اظهارداشت: این کمک ها شامل مواد غذایی ، وسایل پخت و پز، حمام سیار، پتو و موکت بود و با کمک های مردمی و خیران استان با برپایی ۲۵ موکب در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و منطقه چذابه از بیش یک میلیون زائر پذیرایی شد.  


وی افزود: بیش از ۷۰۰ نیروی داوطلب مردمی به مدت ۱۴ روز به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به زائران را به عهده داشتند. 


جعفر خرمی با قدردانی از چهار موکب ابرکوه گفت: در شهرستان ابرکوه ظرفیت های خوبی برای خدمت رسانی به زایران ابا عبدالحسین (ع) در عتبات عالیات عراق وجود دارد موکب های این شهرستان خدمات خوبی را به زایران اربعین حسینی ارایه کردند و انشاء الله سال آینده شاهد درخشش بیشتری از موکب داران این منطقه در خدمت رسانی به زائران خواهیم بود.

وی ازمردم مومن و خیر استان یزد خواست ،کمک های نقدی را برای بازسازی عتبات و همچنین پذیرایی از زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی در سال آینده به حساب ۰۱۰۴۰۴۷۰۷۰۰۰۷ بانک ملی شعبه بازار یزد واریز نمایند.


امام جمعه ابرکوه نیز در این آیین با قدرانی از تلاش و فعالیت های کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی، اظهار داشت: باید در ترویج شعائر دینی خصوصا زیارت اربعین بیشتر تلاش کنیم، طوریکه این فرهنگ به فضل خداوند متعال سال به سال گسترش یابد.


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از حضور گسترده زائران اربعین در گردهمایی یادشده افزود: موکب داران استان نیز تلاش مضاعفی در خدمت رسانی به زائران داشته اند که اجر و پاداش آنها در پیشگاه خداوند محفوظ است.


رئیس جذب ستاد مشارکت مردمی عتبات عالیات ابرکوه گفت: باید برای سال های بعد همت خود را برای هرچه بهتر برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی به کار گیریم.
دراین آیین که با حضورسرپرست فرمانداری ابرکوه برگزارشد، حجت الاسلام حمیدرضا صدری به عنوان معاون جذب ستاد مشارکت مردمی عتبات عالیات ابرکوه معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.