شهرکرد-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به سرقت‌های خودروهای مدل ۸۸ به پایین طرح نصب ردیاب خودرو در چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود.

طرح نصب ردیاب خودرو در چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،عبدالرضا علیمحمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سرقت‌های خودرو و لوازم  در خودروهای مدل ۸۸ به پایین، طرح نصب ردیاب خودرو در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

وی افزود:اجرای این طرح باعث کنترل و کاهش سرقت خودرو است که در این راستا مقرر شده ۲ شرکت در استان برای نصب ردیاب ها اقدام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به اینکه در سرقت زمان مهمترین مسئله است، تصریح کرد:این ردیاب در ۲۰ نقطه خودرو نصب می شود که سارقان با توجه به کمبود زمان در سرقت نمی توانند تمام نقاط را غیرفعال کنند.

علیمحمدی تاکید کرد:طراحی این ردیاب به شکلی است که اگر سارق باطری خودرو را هم غیرفعال کند، دستگاه ردیاب به وسیله باطری پشتیبان می‌تواند فعالیت کند.

در ادامه با اشاره به هزینه نصب این ردیاب گفت: هزینه این ردیاب‌ها از هشتاد هزار تومان شروع می‌شود و ثبت نام متقاضیان نیز، به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.