کرج- در بازدید استاندار البرز از روند تکمیل پروژه کنارگذرشمالی البرز عنوان شد این پروژه مهم شهری با پیشرفت فیزیکی ۲۸ درصدی همراه بوده است.

پیشرفت ۲۸درصدی پروژه کنارگذرشمالی البرز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی عصر امروز پنجشنبه در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذرشمالی  که در کارگاه عمرانی این طرح با حضور شهردار کرج و مجریان پروژه برگزار شد، گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه کنار گذرشمالی استان دریافت کرد.

 وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته تا کنون گفت:  نگاهی عمیق از سوی شهرداری وجود داشته که برای اجرای چنین پروژه ای در بدو امر  ۵۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد.

نجفی افزود: با همراهی شورای شهر کرج و تجارب ارزشمند توام با علم و تجربه و عمل از سوی شهردار کرج و افق دید بلند، شاهد توسعه و رونق شهر خواهیم بود.

استاندار البرز بیان کرد: پروژه با سرعت بیشتری شتاب گیرد، گفت: تمام کمک های استان به شهرداری برای تکمیل طرح های توسعه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه های سیاسی و بخشی  برای تکمیل این طرح وجود نداشته باشد، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه استان در بودجه سال ۹۷ بودجه مناسبی را برای این طرح ببیند.

استاندار البرز گفت:دولت شرایط مالی سختی را طی می کند و اتفاقات و حوادث اخیر قابل درک است با این وجود نهایت کمک را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در خصوص رفع معارضین و آزاد سازی اراضی در مسیر با دادستان مذاکراتی شده لست.

نماینده عالی دولت در استان البرز  افزود: از طریق اوراق مشارکت و اسناد خزانه در کنار اعتبارات ملی و استانی شاهد تکمیل آزاد راه همت خواهیم بود.

نجفی  در ادامه با تاکید بر توجه به اولویت های زیست محیطی و بهبود وضعیت آلودگی هوای این استان که بخش عمده ای ناشی از ترددهای ملی است، افزود: کرج روزی تفرجگاه پایتخت نشینان بوده است، البرنشینان در حال حاضر تاوان ترددهای چندین میلیونی را می دهند، این حق مردم کرج نیست و ظلمی است که بر کرجی ها روا می شود.

وی در ادامه با تاکید بر همراهی سه قوا در این زمینه بیان کرد: آزاد راه شمال نیز با جدیت در حال تکمیل است و با بهره برداری  بخش نخست این طرح تا فروردین ماه ترافیک قسمتی از این حوزه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

نصیری شهردار کرج نیز در بخشی از این نشست گفت: در طول پروژه پهنه ۱۰۰ متری در حاشیه بزرگراه بعنوان پهنه حفاظت دیده شده است.

وی افزود: این حاشیه با کاربری توقفگاه مسافران و برخورداری از بسیاری مراکز خدماتی مورد نیاز مسافران و گردشگران دیده شده است.

شایان ذکر است پروژه بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷/۶ کیلومتر، سال ۹۵ کلید خورده است وپیمانکار تعهد کرده ظرف ۲۴ ماه این طرح را به اتمام برساند.این پروژه تا کنون ۲۷/۹۱ پیشرفت فیزیکی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.