رئیس بازرسی سپاه قدس گفت: ایران اسلامی پس از پایان دفاع مقدس تاکنون پیروزی های بزرگی را کسب کرده است.

ایران اسلامی پیروزی های بزرگی را کسب کرده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدعلی مقدسی بعدازظهر پنجشنبه در دومین سالگرد شهید مدافع حرم روح‌الله صحرایی و شهدای مدافع حرم شهرستان آمل در روستای پلک سفلی آمل اظهار داشت:  بعد از پایان دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران توانست پیروزی‌های بسیار بزرگی را به دست آورد و آمریکای جنایتکار به این نتیجه رسید که به دلیل وجود سپاه، بسیج مردمی و ارتش جمهوری اسلامی نمی‌تواند به طور مستقیم با جمهوری اسلامی درگیر شود.

وی افزود: آنان به این نتیجه رسیدند که باید از دو راه با جمهوری اسلامی مبارزه کنند که شامل ایجاد اغتشاشات داخلی و دیگر حمله به کشورهای مجاور جمهوری اسلامی و بستن مرزهای این کشور و با وجود تحریم هایی که وجود داشت، است.

وی ادامه داد: مراکز مطالعاتی آمریکا به این نتیجه رسیدند و اعلام کردند که در خاورمیانه یا آسیا یک ماری وجود دارد که سر این مار در تهران، شکم مار در دمشق و دم آن در بیروت وجود دارد و بعد از ۱۱ سپتامبر برنامه‌شان این شد تا از شرق افغانستان به سمت غرب پیش روند و تروریست‌ها را وارد ایران کنند.

رئیس بازرسی سپاه قدس اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار نیروی تروریست القائده و طالبان تمام مرزهای ایران را دور زدند و به پاکستان رفتند و تیر آمریکا به سنگ خورد و تعداد محدودی وارد ایران شدند که با درایت ایران سرکوب شدند.

وی گفت: برنامه دیگر و بهانه وجود سلاح‌های کشتارجمعی و اتمی از سوی صدام در عراق بود، بنابراین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اعلام کرد که چنین سلاحی در عراق است ، ازاینرو به این کشور حمله کردند و به طور کامل مرزهای ایران از شمال ترکیه تا عراق محاصره کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.