سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک متعلق به فلسطینی‌هاست و مردم آمریکا بدانند مشکلات آن ایام ریشه در سیاست‌های امروز حاکمان شرور کاخ سفید دارد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص تغییر پایتخت سرزمین‌های اشغالی و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، گفت: اسرائیل، غاصب سرزمین فلسطین است و تداوم مبارزات مردم فلسطین علیه این غده سرطانی، حاکی از آن است که اشغالگران هرگز روی آرامش را نخواهند دید و راهی جز ترک این سرزمین و یا زوال و نابودی ندارند.

وی افزود: تحلیل غلط حاکمان آمریکا و غاصبان اسرائیلی مبنی بر اینکه در شرایط ویژه منطقه و وضعیت ناهنجار ارتجاع عرب خواهند توانست اهداف درازمدت خود درباره سرزمین فلسطین را محقق سازند، همچون دیگر برآوردهای آن‌ها درباره عراق، سوریه، یمن و سایر جاهای دیگر جز ناکامی در پی نخواهند داشت.

سردار جزایری همچنین اظهار داشت: زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک متعلق به فلسطینی‌هاست و مردم آمریکا باید بدانند مشکلات آن ایام ریشه در سیاست‌های امروز حاکمان شرور کاخ سفید دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.